نوشته شده توسط : طهماسبی

نصب آبگرمکن یکی از راه‌های تأمین آب گرم مصرفی در ساختمان است. هنوز هستند عده‌ای که باور دارند، اگر نصب آبگرمکن دیواری را خودشان انجام دهند، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند. به همین خاطر شروع به جستجوی آموزش تصویری نصب آبگرمکن دیواری بوتان، طریقه نصب آبگرمکن دیواری ایران شرق، آموزش نصب آبگرمکن بوتان b3115 می‌کنند.

لوله کشی آبگرمکن را کم اهمیت نپندارید. نصب آبگرمکن گازی ایستاده یا دیواری به لوله کشی گاز، آب و برق نیاز دارد؛ که باید با کمترین خطا انجام شود. 

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی عوامل مؤثر بر قیمت نصب آبگرمکن و انتخاب بهترین آبگرمکن و نصاب آبگرمکن بپردازیم. 

 

 



:: برچسب‌ها: نصب آبگرمکن , نصب آبگرمکن تهران , خدمت از ما , نصب آبگرمکن در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

دیوار : source

دیوار یکی از سایت های درج آگهی هست. سایت دیوار فعالیت خود را از سال 91 شروع کرده و مدل کسب و کار آن پلتفرم دوسویه است.

سایت دیوار مربوط به پوتفولیو کافه بازار است. بلد، دیوار، رسید (که البته فعالیت آن به دلیل انحصارگرایی تاکسیرانی از سمت خود کافه بازار متوقف شد) در این سبد قرار دارند.

برخی گمان می کنند که دیوار اولین سایت درج آگهی آنلاین است در صورتی که ایستگاه ، ایران تجارت و لوکوپوک خیلی قبل تر از دیوار وجود داشتند.

در سال های اول استفاده از این سایت به صورت کلی رایگان بود و هیچ گونه تبلیغی هم از دیوار در فضای آنلاین و آفلاین نمی دیدیم.

در سال های اخیر دیوار توانسته لیدر بازار آگهی شود و سهم قابل توجهی از بازار آنلاین آگهی ها را به خود اختصاص دهد. در سال 97 طبق آمار رسمی از سایت دیوار، روزانه 400 هزار آگهی در دیوار گذاشته می شود. در حال حاضر پرسنل دیوار حدود 350 نفر هستند.



:: برچسب‌ها: دیوار , دیوار شیراز , دیوار تهران , دیوار کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

نظافت منزل توسط خانم های با سلیقه 

 

اگر شما هم می خواهید که نظافت منزل شما توسط خانم های جوان و با سلیقه خدمت از ما انجام گردد می توانید با شرکت خدمت از ما تماس حاصل فرمایید . نظافت منزل یکی از کارهای واجب است که نمی شود به هیچ عنوان نادیده گرفت. نظافت خانه ، نظافت ساختمان و … باید در هر صورتی انجام گیرد و نمی شود از دست نظافت منازل قصر در رفت.

پس شما می توانید برای کاهش دغدغه برای تمیز کردن منزل خود با یک شرکت خدمات نظافتی هماهنگ کنید تا برای خدمات نظافت منزل توسط خانم یک نظافتچی خانم به منزل و یا هر جای دیگری که نیاز مبرم به نظافت و پاکیزگی دارد اعزام شوند.

همچنین قابل ذکر است بیشتر افراد نظافت منزل توسط خانم درخواست می کنند.

هم نظافت منزل توسط خانم و نظافت منزل توسط آقا از طرف شرکت کاردون به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.



:: برچسب‌ها: نظافت منزل توسط خانم ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

بهترین و سریع ترین  کارواش سیار شرق تهران را از خدمت از ما بخواهید . شرکت خدماتی خدمت از ما با ارائه بهترین سرویس کارواش در محل بدون آب در شرق تهران  با استفاده جدیدترین مواد شوینده سعی دارد  در وقت ، هزینه و آب صرفه جویی کند . با کارواش سیار در محل شرق تهران دیگر نیاز نیست وقت با ارزش خودتون را در ترافیک هدر دهید ، دیگر نیاز ندارید برنامه ریزی خودتون راعقب بیندازید و دیگر نیازی نیست هزینه زیادی هم بابت شستشو و هم بابت انعام به پرسنل در کارواش اتوماتیک بدهید .

خیالتون رو راحت کنیم شما به راحتی میتونید فقط با یک تماس با کارواش سیار در شرق تهران ،  اتومبیل خودتون  را در هر محلی که هستید و در هر جایی از تهران به سر می برید ، یا اصلا در هر جایی که اتومبیل شما پارک  شده است  ، عاری از هرگونه کثیفی و لکه کنید  . کارواش در محل کاردون قصد دارد اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد .  به شما  پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده با کارواش در محل شرق تهران تماس بگیرید تا مشتری همیشگی خدمت از ما شوید.



:: برچسب‌ها: کارواش سیار در محل ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

آیا شما نیز به دنبال یک سرویسکار شوفاژ حرفه ای می گردید ؟ 

هواگیری و سرویس شوفاژ امری ضروری و حساس می باشد . شوفاژ یک نوع از سیستم گرمایشی است که امروزه در بیشتر ساختمان های مسکونی دیده می شود . شوفاژ ممکن است به دلایل زیادی مشکل ساز شود . یکی از مشکلات رایج در شوفاژ  گرم نشدن آن به دلیل هوا گرفتن شوفاژ است که باید به هواگیری شوفاژ پرداخت. در واقع هرگاه سیستم تأسیسات گرمایشی  ساختمان به‌‌خوبی کار کند ولی رادیاتورها گرم نباشند،

نیازمند هواگیری شوفاژ است. در این مقاله قصد داریم به آموزشهواگیری شوفاژ ، و همچنین طریقه صحیح هواگیری شوفاژ  بپردازیم .

 

آیا میدانید که علت گرم نشدن شوفاژ بعد از هواگیری چیست ؟

 

ممکن است بعد از هواگیری شوفاژ آن هم چندین بار ،  باز هم متوجه گرم نشدن رادیاتور شوید . خب این مسئله دیگر به هواگرفتن شوفاژ مربوط نمی شود . در واقع باید علت های دیگر را بررسی کنید  . گرم نشدن شوفاژ ممکن است ناشی از عوامل دیگر باشد . به خاطر همین است که همیشه تاکیید می شود که سرویس پکیج و سرویس رادیاتور ، هواگیری شوفاژ ها را به صورت دوره ای و منظم انجام دهید تا مشکلات پکیج گریبان گیر شما نشود .

 

 

 



:: برچسب‌ها: سرویسکار شوفاژ ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

آیا شما نیز به دنبال خدماتی برای هواگیری شوفاژ میگردید ؟

 

اگر شما نیز به دنبال خدماتی برای هواگیری شوفاژ خود می گردید ما به شما شرکت خدمات آنلاین خدمت از ما را پیشنهاد می دهیم . آیا تعمیرکارانی بودند که به هواگیری پکیج دیواری شما پرداخته اند و از کار انها رضایت نداشتید ؟ نگران نباشید ، کاردون با داشتن بهترین تعمیرکار رادیاتور ، قصد دارد تضمینی ترین خدمات برای هواگيري رادياتور شوفاژ را در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهد . این مژده را به شما بدهیم که کاردون با داشتن تجربه زیاد در زمینه تعمیر و عیب یابی پکیج ، هواگیری پکیج ایران رادیاتور ،  هواگیری رادیاتور شوفاژ در شهر های تهران ، شیراز ، کرج و اصفهان شعب خود را گسترش داده است .پس در هر زمانی که نیاز به خدمات هواگیری شوفاژ پیدا کردید فقط کافیست روی این شماره 09396393929 کلیک کنید تا  در اسرع وقت در محل شما حضور پیدا کنیم .



:: برچسب‌ها: هواگیری شوفاژ ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

آیا به یک نصاب کاغذ دیواری ماهر احتیاج دارید ؟

اگر شما نیز به یک نصاب کاغذ دیواری ماهر احتیاج دارید ما به شما شرکت خدمات آنلاین خدمت از ما را پیشنهاد می نماییم. نصب کاغذ دیواری توسط بهترین نصاب کاغذ دیواری جز یکی از پردرخواست ترین خدمات کاردون است.درواقع یکی از رایج ترین روش ها برای نوسازی منازل و ساختمان ها  ، نصب کاغذ دیواری است ، که افراد برای تغییر دکوراسیون منزل خود با نصاب کاغذ دیواری هماهنگ میکنند تا کاغذ دیواری مطابق با میل خود نصب کند . به اینکته توجه کنید که کار نصب کاغذ دیواری را نباید به هر نصابی سپرد چون حرفه ای هست که نیاز به دقت و مهارت بالا نیاز دارد .



:: برچسب‌ها: نصاب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

 ارائه سرویس کولر گازی ال جی غرب تهران :

نصب و تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران ، همچنین سرویس کولر گازی ال جی غرب تهران و سایر شهرستانها از خدمات قابل ارائه “کاراباما” می باشد. ارائه باکیفیت ترین و نوین ترین خدمات در عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران توسط تکنسین های متخصص “کاراباما” در محل مورد نظر شما انجام می پذیرد.

خدمات و تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران :

کولر گازی ال جی به عنوان یک کولر گازی با کیفیت ممکن است به مرور در طول مدت زمان استفاده با مشکلات متعددی مواجه ‌شود؛ که نیاز به خدمات عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی خواهد داشت.

جهت نحوه سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی در تهران نیاز است که نمایندگی نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران و سایر بخش ها همچنین نمایندگی کولر گازی ال جی در کرج ، اهواز ، شیراز ،  مشهد و…  این کار را انجام دهند.

 

نصب کولر گازی ال جی غرب تهران :

نصب کولر گازی نیاز به نصاب کولر گازی ماهر و با تجربه دارد تا از بروز صدمه به کولر گازی و شخص جلوگیری کند. از همین رو “کاراباما” نصب و تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران را با مجرب ترین نیرو ها و بهتر کیفیت قطعات به مشتریان گرامی ارائه می دهد.



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

 سرویس و تعمیر کولر گازی در منزل به چه صورت است :

عیب یابی کولر گازی کار دشوار و نیاز به تخصص دارد ، بنابر این جهت تعمیر کولر گازی در منزل همچنین سرویس کولر گازی در منزل نیاز به تعمیرکار و نصاب کولر گازی  متخصص و با تجربه و آموزش دیده می باشد.

تیم  سرویس و تعمیر سیستم سرمایشی کاراباما با در اختیار داشتن نیرو های متخصص و باتجربه، کلیه خدمات مربوط به کولر گازی نظیر سرویس کولر گازی ، نصب و تعمیر کولر گازی، همچنین تعمیر و سرویس کولر گازی اجنرال ، سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ را در محل مورد نظر شما با کیفیت بالا ارائه می دهد.

 خدمات نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی در منزل :

با توجه به تخصصی بودن خدمات مربوط به کولر گازی ، توصیه میشود جهت انجام خدمات نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی در منزل خود را به تکنسین های متخصص ” کاراباما ” بسپارید.

” کاراباما ”  خدمات مربوط به سیستم های سرمایشی مختلف از جمله سرویس کولر گازی اجنرال ، تعمیر کولر گازی اجنرال ، سرویس کولر گازی سامسونگ و … را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در ادامه به برخی از مشکلات متداول مربوط به کولر گازی ، عیب یابی و سرویس کولر گازی در منزل همچنین تعمیر کولر گازی در منزل و محل مورد نظر شما می پردازیم. برای درک و آشنایی بهتر با خدمات کولر گازی مطالب ذکر شده در این مطلب را تا پایان دنبال کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی در منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

چگونه فیلتر کولر گازی را تمیز کنیم ؟ چه زمان فیلتر کولر گازی را تعویض کنیم ؟ آیا شما هم به دنبال جواب این سوالات هستید ؟ پس با شرکت خدماتی کاراباما همراه باشید. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه فیلتر کولر گازی را تمیز کنیم .

 

چگونه فیلتر کولر گازی را تمیز کنیم ؟

فیلتر های کولر گازی در واقع برای بخش خروجی هوا یک نگهبان ویژه محسوب می گردند ، آن ها با تمام توان برای خروج یک هوای تمیز و مطبوع کار می کنند. فیلتر ها در کولر های گازی نقش بسزایی بازی دارند بنابراین تمیز کردن فیلتر کولر گازی اسپیلت برای افرادی که در حال استفاده از اسپلیت های دیواری در منزل هستند بسیار مهم و ضروری بوده و حتما باید انجام شود پس با ما همراه شوید تا با نحوه تمیز کردن کولر گازی فیلتر کولر گازی آشنا شوید.

 

مراحل تمیز نمودن فیلتر کولر گازی :

  • پیش از شروع کار از خاموش بودن کولر گازی مطمئن شوید.
  • پنل جلوی کولر گازی ، در حالییکه دو طرف کولر گازی را گرفته اید باز نمایید.
  • بعد از آزاد کردن قسمت جلوی فیلتر ، کل فیلتر را به دقت و به آرامی باز کنید.
  • فراموش نکنید که هر دو فیلتر را جهت تمیز کردن بیرون آورید.
  • سپس به کمک یک برس نرم فیلترها را زیر آب بشویید.
  • ابتدا مطمئن شوید که فیلترها کاملا خشک شده سپس سر جای خودشان باز گردانید.
  • برای جا زدن فیلترها از قسمت عقب شروع کرده سپس قسمت جلو را جا بزنید.
  • و در انتهای کار پنل جلوی کولر گازی را ببندید.

 

 

چرا باید فیلتر کولر های گازی را تمیز نماییم ؟

 این کویل ها همچون رادیاتور ماشین عمل کرده و برای اینکه با هوای پیرامون خود به خوبی در ارتباط باشند همیشه باید تمیز و پاکیزه نگه داشته شوند تا سرما یا گرما را از کویل ها به هوای اتاق منتقل کنند.تمیز بودن فیلتر ها در حقیقت از چند جهت مهم بوده و قابل بررسی می باشد مورد اول این که به بهبود خنک کنندگی دستگاه کمک کرده که متعاقبا در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و دوما در تولید هوایی مطلوب و پاک موثر می باشد و در آخر جهت جلوگیری از بوی بد و تولید هوایی تازه و مطبوع نقش بسزایی دارد

 

 

بعد از چه مدت فیلتر هوای کولر گازی را تمیز کنیم ؟ 

جواب این سوال بسیار بستگی به میزان استفاده شما از کولر گازی دارد و همینطور محیطی که در آن قرار دارید ، آیا هوایش خیلی آلوده می باشد؟ اگر شما بصورت میانگین روزانه بیشتر از ۶ ساعت از کولر گازی استفاده می کنید و آلودگی محیطی شما زیاد است باید فیلتر کولر گازی را هر ۲ هفته یکبار تمیز نمایید در غیر اینصورت می توانید ماهی یکبار اقدام به تمیز کردن فیلتر هوا نمایید.

اگر مکانی که کولر گازی شما در آن نصب شده تقریبا عمومی بوده و کف آن فرش نیست حتما هر ۲ روز یکبار جهت تمیز کردن فیلترهای کولر گازی اقدام نمایید و اگر کولر گازی شما در منزل نصب است بنا به میزان استفاده هر ۱ تا ۳ هفته آن را تمیز کنید.

جهت حفظ کارایی و افزایش راندمان کولر گازی سعی نمایید هر یک ماه یکبار فیلتر کولر گازی را تمیز کنید.

 

توصیه آخر :

دقت نمایید نحوه ی باز کردن دریچه کولر گازی بسیار مهم می باشد که در کولرهای مختلف تفاوت جزئی با هم داشته و برای این کار باید دفترچه ی راهنمای کولر گازی خود را مطالعه نمایید چرا که افراد بسیاری در اثر سهل انگاری سبب لطمه زدن به کولر گازی خود می گردند.

 



:: برچسب‌ها: چگونه فیلتر کولر گازی را تمیز کنیم ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

آیا شما هم به دلیل میزان مصرف برق کولر گازی اینورتر به فکر نصب اینورتر روی کولر گازی و تبدیل کولر گازی به اینورتر می باشید ؟ اگر چنین قصدی دارید توصیه می شود به فکر خرید کولر گازی اینورتر باشید چرا که این کار شدنی نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و آشنا شدن با مزایا و معایب کولر گازی اینورتر با ما همراه شوید. در این مقاله شما با کولر گازی اینورتر و مزایا و معایب کولر گازی اینورتر آشنا می شوید.

 

کولر گازی اینورتر :

 

یک سیستم جدید در صنعت تهویه مطبوع کولر گازی اینورتر می باشد که با کم کردن مصرف برق  توانسته گام بزرگی در پیشرفت در این عرضه بردارد البته مزایا و معایبی هم در این زمینه وجود دارد که قطعا با گذر زمان قابل برطرف کردن می باشد. در این مقاله با بخشی از مزایا و معایب این سیستم آشنا خواهید شد.

 

آیا می توانیم کولر گازی قدیمی را اینورتر دار یا کم مصرف کنیم ؟

 

در پاسخ به این سوال باید گفت خیر ، چرا که اینورتر یک وسیله نیست که بر روی کولر گازی نصب شود بلکه اینورتر یک تکنولوژی یا سیستم می باشد که با در کنار هم گذاشتن یک سری سخت افزار و نرم افزار قابلیت استفاده را خواهد داشت.

 

مزیت های اینورتر را بشناسیم :

 

1. از اینورتر جهت تنظیم سرعت موتور استفاده می گردد.

2. با استفاده از اینورتر ، بدون نیاز به کنتاکتور می توان به راحتی جهت دور را تغییر داد .

3. می توانیم از اینورتر جهت خاموش و روشن کردن موتور بدون نیاز به قطع و وصل کردن برق استفاده کنیم .

4. اینورتر با کاهش ضربه های مکانیکی ، کمک بسیاری به طول عمر مفید قسمت مکانیکی می کند .

5. گاز مصرفی در این کولرهای گازی R410a  است که که نسبت به گازهای مصرفی کولرهای قدیمی که R22  است بسیار سردتر می باشد.

6. فعالیت مهم تر اینورتر جلوگیری از افزایش ولتاژ است و بدین ترتیب به عنوان کنترلگر ولتاژ به شمار آمده و جهت محافظت از دستگاه یک نیاز ضروری می باشد. علاوه بر موارد گفته شده ، از اینورتر جهت کنترل کردن دورهای موتور نیز استفاده می گردد.

7. اینورتر به دستگاه هنگام راه اندازی کمک بسیاری می کند. بدین صورت که با وجود اینورتر ضربه های ضربه زننده به دستگاه هنگام راه اندازی به قسمت های کوپلینگ ها، گیربکس ها، تسمه ها ، زنجیرها و دیگر بخش ها حذف گشته و این موضوع سبب شده که طول عمر دستگاه خیلی بیشتر شود.

8. زمان هایی که موتور به صورت نوسانی در حالت راستگرد و چپگرد در حال فعالیت است و در همین حین ناخودآگاه خاموش می شود ، اینورتر با جلوگیری از گرم شدن اضافه دستگاه وارد عمل شده و در نهایت مانع از گرم شدن زیاد از حد دستگاه می گردد.

9. ما به برق ۳۸۰ ولت سه فاز جهت استفاده از یک موتور الکتریکی نیاز  داریم اما با وجود اینورتر این نیاز کاهش یافته و به ۲۲۰ ولت برق تکفاز شهری در موتورهای زیرKW ۴ تبدیل می شود. به عبارتی به راحتی توانسته یک موتور سه فاز را در شرایط معمولی در خانه راه اندازی کرد.

 

مزیت های کولر گازی اینورتر :

 

  • مصرف کم برق : یکی از بزرگترین مزیت های این سیستم صرفه جویی در مصرف برق می باشد. این نوع از کولر گازی ۳۰ تا ۶۰ درصد درمصرف برق صرفه جویی می کند.
  • کمتر بودن صدای دستگاه نسبت به مدل های قدیمی تر
  • زیبایی پنل های دستگاه و هماهنگ شدن با متدهای روز دنیا مانند WIFI و…..

 

 

 

معایب اینورتر را بشناسیم :

 

معمولا معایب موجود در اینورتر ها ، با استفاده صحیح ، قابل اصلاح و پیشگیری می باشند.

 

1. رزونانس سازه ای

 

اینورتر ایجاد شرایط رزونانس و نویز کرده که می تواند سطح لرزش بیشتری که به صورت بالقوه برای تجهیزات و محیط مضر می بلشد را ایجاد نماید.

 

2. دینامیک روتور

 

به واسطه برنامه کاربردی اینورتر، ریسک عامل چرخشی که مواجه با سرعت جانبی بحرانی را به همراه دارد ، افزایش یافته و هنگامی که تحریک سرعت اجرا با یکی از فرکانس های طبیعی جانبی روتور همزمان می گردد در این هنگام سرعت جانبی بحران اتفاق می افتد.

 

3. ملاحظات اضافی برای اینورتر ها

 

لازم است جهت نصب اینورتر ملاحظات اضافه ، برنامه کاربردی و طراحی مد نظر قرار بگیرد و رعایت شود.

مونتاژ پرس های هیدرولیک همراه با تنظیم موتوری ارتفاع  و راهنمای جانبی قابل تنظیم صورت می گیرد.

اینورترها در ایران ، اروپا و دیگر نقاط قابل تطبیق با موتورهایی که از شبکه ۴۰۰ ولت استفاده می کنند ، می باشند.

 

معایب کولر گازی اینورتر :

 

  • از معایب کولر گازی اینورتر هزینه بالای این کولر گازی نسبت به سیستم های قدیمی تر کولر گازی است که این افزایش هزینه بین۲۰ تا ۴۰ درصد قابل تغییر می باشد.
  • از آنجاییکه همه‌ی برنامه های صادر شده در این سیستم به صورت کاملا دیجیتال می باشد که توسط مادربرد مرکزی صادر می گردد بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل برای این برد به هیچ وجه امکان راه اندازی این سیستم نمی باشد.
  • خریداری از شرکتی که خدمات پس از فروش مناسبی در ایران ندارد امکان مواجه شدن با مشکل جهت تامین قطعات را زیاد می کند.
  • تعمیر این نوع کولر گازی نیاز به دانش فنی بالا دارد بنابراین انجام این کار احتیاج به وجود تعمیرکاران متخصص را دارد.


:: برچسب‌ها: مزایا و معایب کولر گازی اینورتر ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

آیا به دنبال راهی برای شستشوی داخلی کولر گازی هستید؟ 

عمر مفید همه‌ی لوازم خانگی جدای از برند یا کشور سازنده ، بسیار زیاد بستگی به نحوه‌‌ی استفاده و نگهداری ما دارد . که کولر گازی نیز شامل این موارد می شود. بهترین کار برای نگهداری از کولر گازی ، سرویس سالانه کولر گازی است.شما با انجام سرویس کولر گازی کمک بزرگی به افزایش سرما دهی و راندمان کولر گازی خود میکنید علاوه بر آن باعث کاهش مصرف برق نیز می شود. سرویس کولر گازی شامل شستشوی پنل داخلی کولر گازی و شستشوی پنل داخلی کولر گازی است. برای آشنایی با نحوه شستشوی پنل داخلی کولر گازی با ما همراه شوید.

مرحله نخست :

 

پیش از سرویس کولر گازی یا تعمیر کولر گازی قبل از انجام هر کاری ابتدا برق کولر گازی رو قطع کنید تا خیالتان راحت باشد که خطری شما رو تهدید نمی کند.

برای قطع برق کولر گازی دوشاخه کولر گازی را از برق بکشید یا فیوز برق را از جعبه ‌فیوزی که معمولاً کنار درب ورودی یا داخل آشپزخانه است رو قطع کنید.اگر تعداد فیوزها زیاد است و شما نمی‌دانید کدام فیوز مربوط به کولر گازی شماست کولر خود را روشن نمایید سپس فیوزها را یکی یکی قطع کرده با خاموش شدن کولر مشخص می‌گردد فیوز آن کدام است.

 

مرحله دوم :

 

در این مرحله ابتدا باید قاب جلویی پنل را بازکرده سپس دو عدد فیلتر آن را بیرون آورید و با استفاده از فشار آب تمیز بشویید طوری که خاک و گرد وغباری روی آن باقی نماند

شما پس ازانجام این کار باید سنسور کولر را بیرون آورده و تمیز کنید سپس به جای خودش بازگردانید. وظیفه‌ی این سنسور چک کردن دمای محیط  و فرمان روشن و خاموش شدن خودکار کولر گازی به برد می باشد. در صورت کثیف بودن این سنسور به دلیل فرمان اشتباه به برد ، در سیستم شما اختلال ایجاد می‌گردد.

 

مرحله سوم :

 

در این مرحله شستشوی فین ها یا کویل های کولر گازی باید انجام شود. عملکرد کویل ها در کولر گازی مثل عملکرد رادیاتور در خودرو می باشد. کویل ها در کولر گازی با دمای محیط در ارتباط هستند و به صورت مداوم سرمای کولر گازی را به محیط منتقل می کنند به همین جهت همواره باید تمیز و بدون مشکل باشند . برای شتسشوی کویل ها توصیه می شود ابتدا به کمک یک آب پاش یا شیشه شو مقداری آب بر روی کویل ها بپاشید و سپس توسط یک وسیله برس مانند مانند مسواک گرد و غبار موجود روی کویل ها را از روی آنها بزدایید .

اگر کولر گازی و یا اسپلیت شما در آشپزخانه نصب باشد بنابراین در معرض ذرات گرد و غبار است پس به احتمال زیاد ذرات چربی بر روی کویل های ان نشسته و این بدین معنا است که کویل ها با یک بر ساده تمیز نمی شود پس اگر با این مشکل مواجه شدید بهتر است ابتدا یک گاز پاک کن تهیه نمایید سپس گاز پاک کن را روی کویل ها بپاشید و بگذارید که نزدیک به یک ساعت بر روی کویل ها بماند تا خوب اثر کرده و ذرات چربی نرم گردند. بعد از گذشت یک ساعت شما می توانید ابتدا با آب پاش بر روی کویل ها آب ریخته و سپس به وسیله یک برس یا مسواک به راحتی ذرات چربی را از روی فین ها جدا کنید .

بعد از شستشوی فین ها ابتدا سنسور را در جای خود قرار داده و سپس دو فیلتر را قرار داده آنگاه قاب جلویی کولر گازی را ببنید .

حال شما با روشن کردن مجدد کولر گازی خود به طور کاملا محسوسی تغییرات را مشاهده کرده و می توانید با آرامش از خنکای باد کولر گازی خود لذت ببرید .

 



:: برچسب‌ها: شستشوی پنل داخلی کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

به نظر شما دلیل یخ زدن کندانسور کولر گازی چیست ؟

دلایل یخ زدن کندانسور کولر گازی در زمستان به موارد متعددی بستگی دارد ، پس اگر شما هم به دنبال علت یخ زدن کولر گازی ، علت یخ زدن کولر گازی اسپیلت، دلیل یخ زدن لوله بزرگ کولر گازی ، علت یخ زدن رادیاتور جلو کولر گازی ، علت برفک زدن کولر گازی پنجره ای ، علت برفک زدن لوله برگشت کولر گازی ، علت یخ زدن رادیاتور جلو کولر گازی پنجره ای ، یخ زدن رادیاتور کولر گازی پنجره ای و مانند آن هستید با ما همراه شوید. 

شرکت خدماتی کاراباما با داشتن تیمی حرفه ای و متخصص ، بهترین و نوین ترین خدمات استاندارد را به شما در سریعترین زمان ممکن ارائه می دهد. از دیگر خدمات ما ، تعمیر کولر گازی ، سرویس کولر گازی ، نصب کولر گازی ، تعمیر اسپیلت می باشد.

هر کسی ممکن است در فصل زمستان با صحنه یخ زدن کندانسور یا پنل بیرونی کولر گازی رو‌به‌رو شده باشد که در این هنگام به پشت یا کناره های کندانسور لایه ضخیمی از یخ چسبیده است .

هنگامی که کولر گازی در حالت زمستانه قرار می دهید ، سیکل کولر گازی توسط قطعه ای به نام شیر برقی برعکس شده و هوای گرم به داخل و هوای سرد به بیرون منتقل می گردد و از آنجاییکه هوای بیرون سرد است و هوای منتقل شده به بیرون از طریق کولر گازی نیز سرد می باشد بنابراین امکان یخ زدن پنل بیرونی یا کندانسور زیاد می باشد.

 

چند راهکار برای یخ نزدن پنل بیرونی :

 

جهت حل این مشکل ، کارشناسان مادر برد کولر گازی را به گونه ای طراحی کرده اند که پس از گذشت مدتی از کارکرد کولر گازی فرمانی برای متصل شدن شیر برقی صادر می گردد که در این حالت  شیر برقی سیکل را برعکس و هوای گرم را به بیرون منتقل می کند تا به وسیله این هوای گرم ، یخ کمی که درکندانسور تشیکل شده آب شود و به اصطلاح عمل دیفراست انجام گردد.

 

دلایل یخ زدن کندانسور کولر گازی در زمستان

 

همانطور که گفته شد ، یخ زدن کندانسور به دلایل زیادی است که با هم بررسی می کنیم.این دلایل به شرح زیر می باشد :

  • خرابی فن کندانسور کولر گازی
  • خرابی سنسور بیرونی یا برد فرمان کولر گازی
  • خرابی شیر برقی کولر گازی
  • کمبود مبرد یا شارژ گاز کولر گازی

خرابی فن کندانسور کولر گازی :

 

زمانیکه به هر دلیل فن کندانسور عمل نکند ، در این صورت کولر گازی امکان تولید باد گرم را نخواهد داشت و کندانسور یخ می بندد.

 

 



:: برچسب‌ها: دلایل یخ زدن کندانسور کولر گازی در زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

تعمیر کولر گازی شارپ زمانی لازم است که شما سرویس کولر گازی شارپ را انجام داده و سرویسکار کولر گازی به شما اعلام کند که کولر دچار مشکل شده است یا اینکه خودتان با مشاهده یک سری تغییرات در روند کارکرد کولر گازی شارپ متوجه وجود ایراد در کولر گازی شوید که در اینصورت باید از یک تعمیرکار کولر گازی کمک گرفته تا ابتدا به عیب یابی کولر گازی شارپ شما بپردازد سپس ایراد کولر گازی شارپ که مشخص شد تعمیر کولر گازی Sharp انجام شود اما حتماتعمیرات کولر گازی خود را به یک تعمیرکار مجرب و با تجربه بسپارید چرا که تعمیر کولر گازی شارپ باید اصولی و دقیق انجام شود که با این کار سبب افزایش عمر و راندمان کولر گازی خود می شوید.

سرویس کولر گازی شارپ :

 

سرویس کولر گازی شارپ باید سالانه انجام شود که برای این کار سرویسکار کولر گازی شارپ توسط دستگاه کارواش ، کندانسور کولر گازی اسپیلت شارپ را شسته که این کار سبب کاهش مصرف برق کولر گازی و افزایش عمر کندانسور کولر گازی شارپ می گردد.

 

 

12 علت تعمیر کولر گازی شارپ :

 

1. کولر گازی شارپ سرمای مطبوع و کافی ندارد

2. کولر گازی اسپیلت شارپ در فصل سرما گرمای کافی و مناسب ندارد

3. یخ زدگی پنل و یا کندانسور کولر گازی شارپ

4. آب از لوله درین کولر گازی شارپ خارج نمی شود

5. روشن نشدن صفحه نمایش کولر گازی شارپ یا خود کولر گازی

6. وجود آب ریزش از کنار یا جلوی پنل داخلی کولر گازی شارپ

7. مشاهده ارور یا پیغام خطا در صفحه نمایش کولر گازی شارپ

8. وجود سر و صدا و لرزش زیاد در یونیت داخلی و خارجی کولر گازی شارپ

9. کار نکردن ریموت یا کنترل کولر گازی شارپ

10. کار کردن مداوم کمپرسور کولر گازی شارپ و خاموش نشدن آن

11. کار نکردن فن کولر گازی شارپ

12. پریدن فیوز برق خانه پس از روشن شدن کولر گازی شارپ

 

 

عیب یابی کولر گازی شارپ :

 روشن نشدن فن با وجود کار کردن کولر گازی شارپ که علت آن می تواند خراب بودن موتور فن کولر گازی باشد.

کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن میزان خنک کنندگی کولر گازی شارپ که علت آن می تواند از تنظیم نبودن ترموستات کولر گازی باشد.

کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن میزان خنک کنندگی کولر که می تواند به علت نیم‌سوز شدن موتور فن کولر گازی شارپ باشد.

رفع ایراد کار کردن همزمان کمپرسور و فن با هم و کم بودن خنک کنندگی کولر گازی با از بین بردن کثیفی فیلتر خروجی هوا

کار کردن کمپرسور و فن هر دو با هم و کم بودن خنک کنندگی کولر گازی شارپپ به علت مسدود بودن ورودی هوای کولر

کار کردن کمپرسور و فن هر دو همزمان با هم و کم بودن خنک کنندگی کولر گازی شارپ به جهت خرابی یاتاقان های محور فن کولر گازی

برق داشتن بدنه کولر گازی شارپ و وجود ایراد در کمپرسور و یا فن کولر گازی ، خازن ها و یا سیم های رابط

 

سرمای بیش از حد کولر گازی شارپ و اتومات نشدن کولر گازی

قطع شدن فیوز مخصوص کولر گازی  شارپ  یا قطع فیوز برق منزل پس از قرار دادن کلید قدرت کولر گازی بر حالت ON

ایجاد اتصالی کوتاه با روشن کردن موتور فن و یا کمپرسور در کولر گازی شارپ

داغ شدن موتور یا کمپرسور کولر گازی شارپ

روشن نشدن کولر گازی شارپ که احتمالاً دستگاه برق نداشته و یا دوشاخه یا سیم رابط کولر گازی خراب می باشد

روشن نشدن کولر گازی شارپ به علت خراب بودن کلید اصلی کولر

روشن نشدن کولر گازی شارپ به علت قطع بودن سیم‌های رابط در کولر گازی

روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور کولر گازی شارپ به علت خراب بودن ترموستات کولر گازی

روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور کولر گازی شارپ به جهت قطعی مکرر اورلود کولر گازی

روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور کولر گازی شارپ به علت معیوب بودن کمپرسور کولر گازی

روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور کولر گازی شارپ به علت معیوب بودن خازن راه انداز کمپرسور کولر گازی

روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور کولر گازی شارپ به علت قطع‌بودن فاز یا نول اصلی فن کولر گازی

روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور کولر گازی شارپ به علت معیوب بودن کلید فن کولر گازی

روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور کولر گازی شارپ به دلیل معیوب بودن خازن راه انداز موتور فن کولر گازی

 

 

شارژ گاز کولر گازی شارپ :

 

جهت انجام شارژ گاز کولر گازی اسپیلت شارپ از 3 نوع مبرد استفاده می شود که به صورت زیر می باشد:

  • شارژ گاز کولر گازی اسپیلت شارپ توسط گاز R22
  • شارژ گاز کولر گازی اسپیلت شارپ توسط گاز R410a
  • شارژ گاز کولر گازی اسپیلت شارپ توسط گاز R407c


:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

نصب کولر گازی تهران شامل نصب پنل داخلی و نصب پنل بیرونی می شود که باید حساب شده و دقیق انجام شود بنابراین نصب کولر گازی تهران یا نصب کولر اسپیلت تهران خود را به یک نصاب کولر گازی متخصص بسپارید. اگر به تعمیرات کولر گازی ، تعمیر کولر گازی در تهران ، نصب کولر گازی ، نصاب کولر گازی شرق تهران ، نصاب کولر گازی غرب تهران ، نصاب کولر گازی جنوب تهران ، نصاب کولر گازی در کرج ، نصاب کولر گازی جنرا و … احتیاج داشتید با ما تماس بگیرید.

 

نصاب کولر گازی تهران

 نصب کولر گازی و راه اندازی کولر گازی به علت اینکه از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده ، باید توسط نصاب کولر گازی انجام شود چرا که نیاز دارد که توسط کابل برق و لوله های مسی هر دو پنل به هم متصل شده و در محل مناسبی نصب گردند پس جهت نصب کولر گازی خود یا نصب کولر گازی اسپیلت در تهران و سایر نقاط ایران به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصص و با رعایت اصول نصب و راه اندازی با ، کارا باما تماس گرفته تا بهترین نصاب کولر گازی نزد شما اعزام شود.

 

مراحل نصب کولر گازی

  • نصب یونیت بیرونی کولر گازی
  • نصب یونیت داخلی کولر گازی
  • نصب برق کولر گازی و ابزارهای الکترونیکی آن که شامل فیوز مناسب از نوع فیوز کندکار و همچنین کابل استاندارد
  • انجام لوله کشی کولر گازی
  • وکیوم کردن کولر گازی

در هنگام نصب کولر گازی به این نکته توجه کنید که محل نصب یونیت بیرونی باید بالاتر از یونیت داخلی باشد.

 

نصب یونیت بیرونی کولر گازی اسپیلت :

 1. محل نصب یونیت بیرونی کولر گازی باید استحکام لازم برای تحمل وزن دستگاه را داشته باشد و تا جایی که می شود در معرض تابش مستقیم آفتاب نباشد چون سبب کاهش عملکرد سرمایی کولر گازی می گردد.

2. محل نصب باید به گونه ایی انتخاب گردد که هوای خروجی و صدای دستگاه ، برای همسایگان مزاحمت ایجاد نکند.

3. ورودی و خروجی کولر گازی نباید پوشانده شود و باید طوری نصب شود که هوای مورد نیاز به راحتی توسط آن دمیده شود.

4. توجه کنید در محل نصب ، خطر نشت گازهای قابل اشتعال وجود نداشته باشد.

5. فضای لازم برای نصب و عملیات سرویس را در نظر بگیرید و اگر چند دستگاه یونیت بیرونی است ، فاصله حداقل 80 سانتی متر را رعایت کنید.

6. محل نصب یونیت بیرونی کولر گازی حتی الامکان نزدیک خروجی دودکش ، هود آشپزخانه و محل های آلوده به ذرات معلق در هوا نباشد چون این چربی ها سبب کثیف شدن سطح کویل کندانسور می گردد و به دنبال آن ضریب انتقال حرارت کاهش می یابد.

 

نصب یونیت داخلی کولر گازی اسپیلت :

1. یونیت داخلی در نزدیکی یا مجاورت وسایل گرمازا نصب نشود و باید محل نصب حداقل یک متر با دیگر وسایل برقی از جمله صوتی تصویری و … فاصله داشته باشد.

2. ابتدا نقشه صفحه پشتی یونیت و موقعیت سوراخ ها را با مداد روی دیوار تعیین کنید سپس عملیات سوراخ کاری را شروع کنید. توجه کنید سوراخ باید نسبت به بیرون کمی شیب داشته باشد.

3. به وضعیت خروجی لوله آب کندانسور توجه کنید چرا که هر گونه نشتی از محل اتصالات سبب تخریب رنگ و تبله کردن دیوار می شود.

4. لوله تخلیه آب ، کابل برق و لوله های مسی رفت و برگشت را توسط نوار پرایمر به صورت یک مجموعه لوله ببندید و توجه کنید لوله تخلیه آب در زیرترین سطوح افقی قرار گیرد.

5. هنگام انتخاب محل نصب توجه کنید محلی را انتخا کنید که اتصال بین یونیت بیرونی و داخلی راحت باشد.



:: برچسب‌ها: نصب کولر گازی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

تعمیر کولر گازی دوو به دست تعمیرکاران فوق حرفه‌ای “کاراباما”

کشور سازنده‌ی کولر گازی دوو کره جنوبی می باشد که بعد از شرکت سامسونگ و شرکت ال جی ، بزرگترین تولید کننده‌ی لوازم برقی است. اگر شما به تازگی این محصول را خریداری کرده اید یا در حال استفاده از آن می باشید با خواندن مقاله زیر می توانید به عیب یابی کولر گازی دوو خود پرداخته و در صورت نیاز اقدام به تعمیر کولر گازی دوو کنید. توجه کنید که همیشه ابتدا سرویس کولر گازی دوو و در صورت وجود مشکل تعمیر کولر گازی دوو انجام شود و حتما تعمیر کولر گازی دوو خود را به یک تعمیرکار کولر گازی این برند بسپارید تا تعمیرات کولر گازی شما اصولی و صحیح انجام شود.

 

سرویس کولر گازی دوو

 سرویس کولر گازی دوو 

سرویس کولر گازی دوو را سالانه انجام دهید زیرا با این کار سبب کاهش مصرف برق و افزایش راندمان کولر گازی دوو و افزایش طول عمر کولر گازی خود می شوید که بسیار برایتان مقرون به صرفه خواهد بود.

سرویس کولر گازی دوو شامل مراحل زیر می باشد :

 کارشناسی محل نصب کولر گازی دوو

 لوله کشی کولر گازی دوو

 برق کشی کولر گازی دوو

 نصب پنل داخلی کولر گازی

 نصب پنل خارجی کولر گازی

 انجام سرویس پنل کولر گازی دوو

 انجام سرویس کندانسور کولر گازی دوو

 از بین بردن نشتی کولر گازی دوو

 انجام شارژ گاز کولر گازی دوو

 وکیوم کولر گازی دوو

 رفع آبریزش کولر گازی دوو

 از بین بردن مشکل یخ زدگی کولر گازی دوو



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

ترموستات کولر گازی چگونه کار می کند ؟

 

كنترل كننده الكتريكي خودكار که جهت تنظيم دما در فضاي بسته ، معمولاً آن را به دستگاه هاي گرم يا سرد ساز وصل مي كنند; تا با قطع و وصل دستگاه ، آن فضا را در دماي تنظيم شده ثابت نگه دارد. هنگامي كه دما به نقطه تنظيم برسد، ترموستات مدار برقي دستگاه را قطع مي نماید و وقتي دما ۳ الي ۵ درجه از نقطه تنظيم پايين تر بیاید ، دوباره مدار را وصل کرده و دستگاه روشن مي گردد.

ترموستات با کمپرسور در کولر گازی به صورت سری در مدار قرار می گیرد و با قطع ترموستات کولر گازی ، کمپرسور نیز خاموش می گردد. در اساس انقباض و انبساط  گاز دورن لوله مویی ترموستات (ناشی از درجه حرارت اواپراتور ) قطع و وصل ترموستات به وجود می آید. به این صورت که با پایین آمدن دما گاز منقبض و ترموستات قطع می شود و بر عکس با بالا رفتن دما گاز منبسط و ترموستات وصل می گردد.اگر گاز درون لوله مویی ترموستات خارج گردد دیگر ترموستات عمل نکرده و کلید ان به حالت قطع خواهد بود. در چنین حالتی ترموستات کولر گازی غیرقابل استفاده است و باید تعویض گردد.

 

ترموستات کولر گازی اسپیلت کار قطع و وصل شدن جریان برق را به کمپرسور انجام داده و سبب متعادل نگه داشتن دمای کولر گازی می گردد به گونه ای که با بالا آمدن دمای کولر گازی سبب وصل شدن جریان برق شده و کمپرسور شروع به کار کرده و  دمای محیط را خنک می‌کند و وقتی دمای کولر گازی پایین آید سبب قطع جریان برق از کمپرسور می شود. عمل نکردن ترموستات کولر گازی یکی از عیب های کولر گازی می باشد که تعداد زیادی از مشتریان ما با این مشکل روبرو می شوند بنابراین قصد داریم شما را با ترموستات کولر گازی اسپیلت آشنا کرده و به نحوه ی رفع عیب ان بپردازیم علاوه بر این با تنظیم ترموستات کولر گازی مانند تنظیم ترموستات کولر گازی پنجره ای نیز آشنا خواهید شد. همانطور که می دانید کولر گازی نیز مانند هر وسیله برقی احتیاج به مراقبت دارد که این مراقبت در واقع همان سرویس کولر گازی می باشد که با انجام سالانه سرویس کولر گازی به عمر مفید کولر گازی خود کمک کرده  و سبب افزایش راندمان کولر گازی می شوید. اگر در حین سرویس متوجه وجود مشکل شدید با یک تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید تا تعمیرات کولر گازی شما را انجام دهد.



:: برچسب‌ها: ترموستات کولر گازی اسپیلت , کولر گازی اسپیلت , خدمت از ما ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

آیا به دنبال یک تعمیرکار مورد اعتماد برای تعمیر کولر گازی در قم هستید؟

همانند سرویس کولر گازی در قم خود را همیشه به یک تعمیرکار متخصص کولر گازی بسپارید  تا مدت زمان بیشتری بدون دغدغه از کولر گازی یا کولر اسپیلت خود استفاده کنید.با رسیدن فصل گرما ، همه برای خنک کردن هوا به سراغ کولر گازی می رویم که گاهی به دلیل استفاده دائم از کولرهای گازی یا کولر گازی اسپلیت ، مشکلاتی در سیکل سرمایشی یا گرمایشی آن پیدا می شود که در این زمان احتیاج به تعمیر کولر گازی است. علاوه بر این زمانیکه 6-5 ماه از کولر گازی استفاده نشده ، احتیاج به سرویس کولر گازی و عیب یابی کولر گازی است که در صورت وجود مشکل اقدام به  خود نمایید. اگر احتیاج به تعمیر انواع کولر گازی در قم از برندهای مختلف شامل کولر گازی اجنرال در قم ، کولر گازی ال جی در قم ، کولر گازی پرتابل در قم ، کولر گازی جنرال در قم و … داشتید با ، کارا باما تماس بگیرید.

 

سرویس کولر گازی : 

یکی از مسائل مهم در افزایش طول عمر و راندمان کولر گازی ، سرویس کولر گازی می باشد که بهتر است سرویس کولر گازی سالانه پیش از شروع فصل تابستان و روشن کردن کولر گازی انجام شود تا در صورت وجود مشکل ، تعمیر کولر گازی انجام شود. سرویس کولر گازی در قم ، سرویس کولر گازی غرب تهران ، سرویس کولر گازی در تهران ، سرویس کولر گازی در کرج ، سرویس کولر گازی ال جی ، سرویس کولر گازی سامسونگ ، سرویس کولر گازی اجنرال و … را به سرویسکاران متخصص و مجرب ، کارا باما بسپارید.

 

 

خدمات سرویس کولر گازی در قم :

  • شستشوی پنل داخلی و پنل خارجی
  • تست گاز کولر گازی
  • شارژ گاز کولر گازی در صورت کم بودن
  • انجام تست آمپر دستگاه

 

آشنایی با مشکلات کولر گازی :

  • روشن نشدن کولر گازی
  • موتور فن کولر گازی روشن شده اما کمپرسور راه نمی افتد
  • با قرار دادن کلید فن روی تمام حالت ها ، فن روشن نمی شود اما کمپرسور کار می کند
  • کولر خوب خنک نمیکند در صورتیکه فن و کمپرسور هر دو کار میگنند
  • سرمایی که کولر گازی تولید می کند بسیار زیاد است
  • بدنه کولر گازی برق دارد
  • با روشن شدن کولر گاز ، فیوز قطع می شود
  • در هنگام کار ، کولر گازی شما سر و صدای زیادی دارد یا گاهی اوقات نشتی آب دارد
  • باد گرم از کولر گازی خارج می شود

 

 

عیب یابی و تعمیر کولر گازی :

 

1. تعمیر کولر گازی یا اسپیلت زمانیکه دستگاه روشن است اما خوب خنک نمی کند : ابتدا از تنظیم بودن دمای دستگاه مطمئن شوید سپس فیلتر هوای کولر گازی خود را چک کنید در صورت کثیف بودن بودن فیلتر با یک فرچه آن را تمیز کنید ، اگر باز هم خنک نکرد می تواند به علت نداشتن گاز یا از کار افتادن کمپرسور یا خراب بودن برد دستگاه باشد که در اینصورت تعمیر کولر گازی خود را باید به تعمیرکار کولر گازی متخصص بسپارید.

2. اگر کولر گازی یا اسپیلت شما آب چکه می کند : یکی از دلایل می تواند کم بودن گاز دستگاه باشد که سبب برفک روی اپراتور می گردد که این برفک ها در اثر گرما آب شده و چکه می کنند.دلیل بعدی آن می تواند سوراخ بودن شلنگ تخلیه یا شکستگی حوضچه باشد.

3. اگر کولر گازی شما سر و صدای زیاد دارد : به احتمال زیاد از فن یا پروانه فن می باشد.

4.اگر اسپیلت شما باد گرما نمی دهد : در اینصورت ابتدا چک کنید که کنترل دستگاه در درجه مناسبی تنظیم باشد اگر مشکلی نبود باید شیر برقی یا سنسورهای دما بررسی شوند

 

 

مزایای استفاده از خدمات کارا باما

 تعمیر کولر گازی در تمامی نقاط قم توسط تعمیرکاران آشنا به فناوری روز دنیا و با تجربهنزدیک ترین تعمیرگاه مجاز تعمیر کولر گازی به شمادر دسترس بودن در همه وقت و تمامی ساعات شبانه روز حتی روزهای تعطیل

محاسبه هزینه تعمیر کولر گازی  بر اساس نرخ های مصوبه اتحادیه

استفاده از قطعات اورجینال و تضمین سرویس و تعمیر کولر گازی

حضور تعمیرکاران درسریعترین زمان ممکن در محل ( به دلیل داشتن شعب متعدد در قم 



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی در قم ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

به نظر شما علت خاموش شدن کولر گازی چیست؟

 

اگر به دنبال پاسخ به سوال علت خاموش شدن کولر گازی هستید 

بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید دلایل مختلفی دارد که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم اما همواره این نکته را در نظر داشته باشید که اگر کولر گازی ناگهانی خاموش شد نشان از وجود مشکل می باشد بنابراین فورا کولر گازی خود را خاموش کرده و تا زمانی که علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی یا علت خاموش شدن ناگهانی اسپیلت مشخص نشده آن را روشن نکنید. برای تشخیص صحیح علت خاموش شدن کولر گازی از یک تعمیرکار کولر گازی مجرب و با تجربه کمک بگیرید که جهت انجام این کار می توانید با کارشناسان و متخصصین ، کارا باما تماس گرفته و بهترین خدمات را دریافت نمایید.شماره تماس شبانه‌روزی09303364973



:: برچسب‌ها: علت خاموش شدن کولر گازی , کارا باما ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

به نظر شما چرا کولر گازی باد گرم می زند ؟ آیا شما نیز با این مشکل مواجه شده‌اید؟ پس با ما همراه شوید تا به جواب سوال چرا کولر گازی باد گرم می زند برسید . همانطور که همه ما می دانیم گرم بودن باد کولر گازی طبیعی نیست و نشان از وجود مشکل در کولر گازی می‌باشد که باید به عیب یابی کولر گازی پرداخت. اکثر افراد زمانیکه که کولر گازی باد گرم می زند اولین نکته ای که به ذهنشان می رسد این است که کولر گازی احتیاج به شارژ گاز دارد و ایراد کار از گاز کولر گازی می باشد . که این مسئله تا حدی درست بوده و تقریبا 70 درصد مواقع علت خنک نکردن کولر گازی از گاز کولر می باشد اما مسائل دیگری هم وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم و بهتر است که تعمیرات کولر گازی خود را به یک تعمیرکار باتجربه و متخصص کولر گازی بسپارید.



:: برچسب‌ها: چرا کولر گازی باد گرم می زند ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

 

برای هر کولر گازی اتفاق می افتد که دچار اشکالاتی از قبیل خنک نکردن، آبریزش، روشن نشدن، صدا و لرزش داشته باشد. اگر برای تعمیر کولر گازی در اصفهان به دنبال نیروی مطمئن و قابل اعتماد هستید این مطلب را دنبال کنید.

 

هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی اصفهان

تعمیر کولر گازی و سرویس آن اگر بطور اصولی و توسط افراد با تجربه و متخصص انجام شود علاوه بر افزایش عمر دستگاه باعث کاهش هزینه برق مصرفی شده و از هزینه های اضافی و تعمیرات مکرر جلوگیری می‌کند. هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی اصفهان  بسته به نوع خرابی، خدمات انجام شده، نوع کولر گازی و همچنین قطعات تعویض شده تعیین می‌گردد. کلیه خدمات تعمیرو سرویس کولر گازی اصفهان در محل انجام شده و هیچ هزینه اضافی بابت رفت و برگشت گرفته نخواهد شد.

در تعمیر کولر گازی در اصفهان استفاده از قطعات اصلی و نیروی متخصص بسیار اهمیت دارد درغیراین صورت علاوه بر افزایش هزینه، از کیفیت کولرگازی یا اسپلیت شما کاسته می شود. بنابراین دقت داشته باشید که تعمیرات خود را به نیروهای متخصص "کاراباما" بسپارید تا کیفیت کار را تجربه کنید.

 

سرویس کولر گازی اصفهان

یکی از مسائل مهم در افزایش طول عمر و راندمان کولر گازی ، سرویس کولر گازی می باشد که بهتر است سرویس کولر گازی سالانه پیش از شروع فصل تابستان و روشن کردن آن انجام شود تا در صورت وجود مشکل ، تعمیر کولر گازی انجام شود. سرویس کولر گازی اصفهان ، سرویس کولر گازی در تهران ، سرویس کولر گازی در کرج را به سرویس کاران متخصص و مجرب کاراباما بسپارید.

 

خدمات سرویس کولر گازی اصفهان

  •  شستشوی پنل داخلی و پنل خارجی
  •  تست گاز کولر گازی
  •  شارژ گاز کولر گازی در صورت کم بودن
  •  انجام تست آمپر دستگاه

 

علل سرویس کولر گازی

 کولر گازی حرارت را از محیط با دمای پایین گرفته و به محیط با دمای بالا می دهد از این رو یکی از سیستم های هوشمند، کاربردی و مهم است که بایستی برای تعمیر کولر گازی و سرویس دوره ای آن دقت کنید. منتها نکات مهمی در زمینه نگهداری کولر مطرح است که یکی از این موارد نداشتن نوسان برق ورودی کولر است. از این رو دقت کنید که برق ورودی کولر نوسان نداشته باشد. یادتان باشد کولر گازی را تمام وقت روشن نگه ندارید، چرا که اگر کولر تمام وقت با قدرت کار کند خیلی زود عملکرد نادرستی خواهد داشت. همچنین لازم است بدانید: برای اینکه کولر بتواند هوای محیط را به خوبی خنک کند، بایستی هر 30 روز یکبار فیلترها و توری های کولر را با آب به خوبی شستشو دهید.

یکی از مهمترین مواردی که در تعمیر کولر گازی وجود دارد، تست کم نشدن گاز کولر است و برای اینکه اطمینان حاصل کنید گاز کولر کم نشده است، می توانید سالیانه از یک سرویسکار مجرب کمک بگیرید. کم شدن گاز کولر یکی از دلایل مهم در آسیب دیدن به کمپرسور می باشد که باید به آن توجه کنید. همانطور که یک خودرو در زمان استفاده از آن هزینه هایی را برای نگه داری لازم دارد، یک اسپلیت نیز چنین ویژگی ای دارد.

 

عیب یابی و تعمیر کولر گازی اصفهان

مواردی که نیاز به سرویس، تعویض یا تعمیر کولر گازی دارند عبارتند از:

  • برد پنل
  •  تعویض خازن
  • کمپرسور کولر گازی
  • بادگرم زدن کولرگازی
  •  تعویض موتورفن کمپرسور

 

خصوصیات تعمیرکاران شرکت خدماتی کاراباما

تعمیرکار حرفه ای و متخصص در حوزه تعمیر کولرگازی

خوش برخورد ، متعهد ، وقت شناس و دارای وجدان کاری

برنامه ریزی دقیق جهت حضور در محل شما

دقت و سرعت عمل بالا در امر تعمیرات

 

برندهای تحت پوشش در تعمیر کولر گازی اصفهان

تمامی برند های کولر گازی تحت پوشش ما می باشد.از اسپیلت های سامسونگ و ال جی گرفته تا سیستم های قدرتمندی همچون پاناسونیک و گری. سرویس کولر گازی ال جی ، سرویس کولر گازی سامسونگ ، سرویس کولر گازی اجنرال و …



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

تعمیر کولر آبی در شرق تهران چگونه است ؟

 

تعمیر کولر آبی زمانی نیاز است که شما سرویس کولر آبی خود را انجام داده اید اما باز هم کولر آبی به خوبی کار نمی کند ، الان وقتشه که شما به فکر تعمیر کولر آبی خود باشید تا بتوانید در گرمای تابستان از خنکای باد آن لذت ببرید. برای این کار می توانید از یک تعمیرکار کولر کمک بگیرید اما قبل از آن با خواندن مطلب زیر خودتان عیب یابی کولر را انجام دهید در صورت درست نشدن به سرویس کار کولر اطلاع دهید.

 

سرویس کولر آبی :

 

قبل از رفتن به روی پشت بام برای تعمیر کولر آبی شرق تهران ابتدا تمام دریچه های کولر را در اتاق ها و سالن باز کنید تا در صورت روشن شدن کولر به موتور آن فشار وارد نشود. بعد از رفتن به پشت بام از یک نفر داخل منزل بخواهید که کولر را روشن کند تا مطمئن شوید در حال تعمیر کولر آبی خود هستید بعد از آن با پشت دست به بدنه کولر دست بزنید تا مطمئن شوید کولر خاموش است و برق ندارد.

 

1. بررسی پوشال کولر آبی

پوشال های کولر آبی خود را بشویید و در صورت خراب بودن آن را تعویض کنید که بهتر است هر دو سال یکبار پوشال کولر خود را عوض کنید البته این امر خیلی به شرایط آب و هوایی محل زندگی شما بستگی دارد.توجه کنید هنگام خرید پوشال هم سایز با ظرفیت کولر بگیرید.

 

2. بررسی موتور کولر آبی

هر کولر آبی یک پمپ آب دارد که عمل گردش آب و یک دینام که عمل گردش هوا را انجام می دهد که هر چه این دو موتور سالم تر باشند  عملکرد کولر بهینه تر می شود بنابراین هنگامسرویس کولر آبی این دو موتور را تمیز کرده ، سپس آنها را روغن کاری کنید. توجه کنید پیش از روشنن کردن کولر پروانه را با دست بچرخانید تا روان شود.

 

3. تهیه سایه بان برای کولر آبی

اگر کولر آبی شما زیر تابش مستقیم آفتاب قرار داشته باشد در اثر گرمای زیاد بدنه کولر داغ می کند ، به همین علت به خوبی خنک نمیکند پس حتما برای کولر آبی خود سایه بان تهیه کنید.

 

4.شستشوی کولر و کف کولر را فراموش نکنید

 

تعمیر کولر آبی شرق تهران

 

 

عیب یابی و تعمیر کولر آبی :

 

1. زمانیکه موتور کولر کار می کند اما کولر خنک نمی کند : 

کم بودن یا عدم وجود آب در تشتک

پاره بودن شلنگ رابط

عمل نکردن واتر پمپ

مسدود بودن سوراخ ناودان ها

تنظیم نبودن تسمه

پاره بودن پارچه برزنتی لرزه گیر

نیم سوز شدن موتور فن

کم بودن مقدار پوشال ها

2. سر و صدای زیاد کولر :

شل بودن پولی ها یا یکی از پولی ها

موتور فن تاب برداشته

گشاد شدن یاتاقان ها

صدا از موتور فن می باشد

خراب بودن تسمه

3. سرریز شدن آب کولر :

می تواند به علت تنظیم نبودن فلوتر باشد

4. کم بودن میزان باد کولر :

بسته بودن اطراف کولر که سبب می شود هوادهی به کولر درست انجام نشود.

عملیات چرخاندن توربین هوا که به عهده موتور و تسمه است به درستی انجام نمی شود.

طولانی بودن کانال کولر و پیچ های موجود در آن ، از قدرت باد کولر می کاهد.



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر آبی شرق تهران , کاراباما ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

تعمیر کولر گازی در تهران و نصب کولر گازی خود را همیشه به یک تعمیرکار متخصص کولر گازی بسپارید  تا مدت زمان بیشتری بدون دغدغه از کولر گازی یاکولر اسپیلت خود استفاده کنید.با رسیدن فصل گرما ، همه برای خنک کردن هوا به سراغ کولر گازی می رویم که گاهی به دلیل استفاده دائم از کولرهای گازی یا کولر گازی اسپلیت ، مشکلاتی در سیکل سرمایشی یا گرمایشی آن پیدا می شود که در این زمان احتیاج به تعمیر کولر گازی است. علاوه بر این زمانیکه 6-5 ماه از کولر گازی استفاده نشده ، احتیاج به سرویس کولر گازی و عیب یابی کولر گازی است که در صورت وجود مشکل اقدام به  خود نمایید.

اگر احتیاج به تعمیر انواع کولر گازی در تهران از برندهای مختلف شامل کولر گازی اجنرال ، کولر گازی ال جی ، کولر گازی پرتابل ، کولر گازی جنرال و … داشتید با ما تماس بگیرید.

آشنایی با مشکلات کولر گازی :

 

  • روشن نشدن کولر گازی
  • موتور فن کولر گازی روشن شده اما کمپرسور راه نمی افتد
  • با قرار دادن کلید فن روی تمام حالت ها ، فن روشن نمی شود اما کمپرسور کار می کند
  • کولر خوب خنک نمیکند در صورتیکه فن و کمپرسور هر دو کار میگنند
  • سرمایی که کولر گازی تولید می کند بسیار زیاد است
  • بدنه کولر گازی برق دارد
  • با روشن شدن کولر گازی ، فیوز قطع می شود
  • در هنگام کار ، کولر گازی شما سر و صدای زیادی دارد یا گاهی اوقات نشتی آب دارد
  • باد گرم از کولر گازی خارج می شود

 

عیب یابی و تعمیر کولر گازی در تهران :

 

1. تعمیر کولر گازی یا اسپیلت زمانیکه دستگاه روشن است اما خوب خنک نمی کند : ابتدا از تنظیم بودن دمای دستگاه مطمئن شوید سپس فیلتر هوای کولر گازی خود را چک کنید در صورت کثیف بودن بودن فیلتر با یک فرچه آن را تمیز کنید ، اگر باز هم خنک نکرد می تواند به علت نداشتن گاز یا از کار افتادن کمپرسور یا خراب بودن برد دستگاه باشد که در اینصورت تعمیر کولر گازی خود را باید به تعمیرکار کولر گازی متخصص بسپارید.

2. اگر کولر گازی یا اسپیلت شما آب چکه می کند : یکی از دلایل می تواند کم بودن گاز دستگاه باشد که سبب برفک روی اپراتور می گردد که این برفک ها در اثر گرما آب شده و چکه می کنند.دلیل بعدی آن می تواند سوراخ بودن شلنگ تخلیه یا شکستگی حوضچه باشد.

3.اگر کولر گازی شما سر و صدای زیاد دارد : به احتمال زیاد از فن یا پروانه فن می باشد.

4.اگر اسپیلت شما باد گرما نمی دهد : در اینصورت ابتدا چک کنید که کنترل دستگاه در درجه مناسبی تنظیم باشد اگر مشکلی نبود باید شیر برقی یا سنسورهای دما بررسی شوند.



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی در تهران , سرویس کولر گازی در تهران , کاراباما ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

از راه رسیدن هوای گرم، استفاده از کولر گازی پنجره ای در بعضی از شهرها راه اندازی می شود. اما از آنجاییکه کولر گازی پنجره ای یکی از قدیمی ترین مدل های کولر گازی است که معمولا در جنوب کشور افراد بیشتر از کولر گازی پشت پنجره ای استفاده می کنند از همین رو نیاز به تعمیر کولر گازی پنجره ای نسبت به مدل های جدید بیشتر است.

تعمیر کولر گازی پنجره ای نیز مانند هر کار دیگری باید توسط متخصص آن کار انجام شود. شرکت خدماتی کاراباما با داشتن تیمی حرفه‌ای و با تجربه ، بهترین و نوین ترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

 

قطعات کولر گازی پنجره ای :

 

از آنجایی که در کولر گازی پنجره ای تمامی قطعات در یک باکس جمع شده بنابراین دسترسی به آنها آسان می باشد.

  • کندانسور کولر گازی پنجره ای
  • کمپرسور کولر گازی پنجره ای
  • لوله موئی کولر گازی پنجره ای
  • ترموستات کولر گازی پنجره ای
  • اواپراتور کولر گازی پنجره ای
  • کلید کولر گازی پنجره ای

 

سرویس خانگی کولر گازی پنجره ای :

 

اگر تصمیم به سرویس کولر گازی پنجره ایی دارید ، ابتدا برق دستگاه را قطع نمایید سپس کولر گازی را به صورت ریلی از جای خود بیرون کشیده و از قاب اصلی خارج نمایید سپس قسمت های برقی کولر گازی پنجره ایی مانند برد و کلید کولر گازی را جدا کرده تا حین سرویس روی آنها آب نریزد اکنون با دستگاه کارواش طوریکه روی موتور کولر گازی آب نریزد شستشو را انجام می دهیم.

 

 

مراحل اصولی سرویس کولر گازی پنجره ای :

  •  شستشوی سیکل
  • ایجاد فشار در سیکل
  • شارژ مبرد
  • نشست یابی

 

عیب یابی کولر گازی پنجره ای

 

1. روشن نشدن کولر گازی پنجره ای : 

 

پریز کولر گازی پنجره ای برق ندارد ، آن را قطع نمایید.

 

2. کمپرسور کار نمی کند در صورتیکه موتور فن روشن است :

 

  • قطع بودن فاز 1 کمپرسور کولر گازی که باید به بررسی سیستم های رابط بپردازید.
  • خراب بودن ترموستات که باید تعویض گردد.

 

3. وکیوم نامناسب کولرگازی پنجره ای و وجود هوا :

 

  • زیاد شدن سر و صدا و لرزش کمپرسور و همینطور افزایش آمپر مصرفی کولر گازی پنجره ای
  • دمای ، لوله افت یا همان لوله دیس شارژ افزایش پیدا کرده
  • کاهش راندمان کولر گازی پنجره ای و کم شدن سرما دهی
  • برای فشردگی گاز و هوا به سرمای بیشتر نیاز هست
  • به علت مسدود بودن حرکت گاز ، افزایش فشار داریم
  • وجود گرمای زیاد از حد در سیلندر کمپرسور به علت افزایش فشار در کندانسور کولر گازی پنجره ای
  • فاسد شدن روغن کمپرسور کولر گازی پنجره ای به دلیل ترکیب روغن با هوا که سبب شده عمل روغن کاری به خوبی انجام نشود

 

4. بیش از اندازه بودن گاز کولر گازی پنجره ای :

 

  • بالا رفتن فشار گاز در لوله رفت و برگشت کولر گازی پنجره ای
  • بالا رفتن آمپر مصرفی کمپرسور کولر گازی پنجره ای
  • بالا رفتن فشار در اوپراتور کولر گازی پنجره ای
  • پایین آمدن دمای خروجی اوپراتور کولر گازی پنجره ای سبب عرق کردن لوله ساکشن کمپرسور کولر می شود

 

5. وجود رطوبت در سیکل سرمایش کولر گازی :

 

رطوبت سبب یخ زدگی در شیر انبساط یا لوله موئی می شود

 

6. نشتی گاز در کولر گازی پنجره ای :

 

  • عدم تعریق کولر گازی پنجره ای
  • ورودی اپراتور برفک می زند
  • کم شدن آمپر مصرفی زیر 80 درصد وضعیت نرمال
  • گرم بودن لوله ساکشن
  • کاهش اختلاف فشار لوله رفت و برگشت

7. مسدود بودن لوله مویی کولر گازی پنجره ای :

 

ورودی لوله مویی در حالت نرمال گرم و خروجی آن سرد است اما اگر لوله مویی مسدود باشد ورودی آن سرد خواهد بود

 

8. کمپرس کردن نا مناسب توسط کولر گازی :

 

  • بین فشار کم و زیاد ، اختلاف جزیی وجود دارد
  • پایین آمدن دمای خروجی کمپرسور زیر 50 درجه سانتیگراد
  • با از کار افتادن فن کندانسور ، تغییر فشاری در سیستم نمی بینیم
  • امکان لمس کردن با دست بدون پوشش لوله خروجی کمپرسور
  • شدت جریان نسبت به وضعیت نرمال کاهش حدود 50 درصدی دارد

 

9. علت های خرابی کمپرسور :

 

  • ضعیف یا متغیر شدن ولتاژ ورودی
  • گاز در سیستم کم باشد
  • ورود مبرد مایع به درون کمپرسور
  • کم بودن یا عدم وجود روغن در کمپرسور
  • کولر در معرض تابش مستقیم نور خورشید باشد
  • خازن الکتریکی خراب باشد

 

اگر به دنبال تعمیر کولر گازی پنجره ای ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر کولر گازی ال جی ، تعمیر کولر گازی اجنرال ، عیب یابی و تعمیرات اسپیلت ، سرویس کولر گازی و مانند آن هستید با ، کارا باما تماس بگیرید

 

تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای شما را چه کسی انجام میدهد؟

 

در تعمیر و سرویس کولر گازی باید دقت و حساسیت زیادی داشت زیرا اگر به قطعات آن آسیب جدی وارد شود هزینه تعویض آنها بالا است. با انتخاب مناسب تعمیرکار کولر گازی پنجره ای خود دیگر نگران خرابی و پرداخت هزینه های زیاد برای تعمیرات نخواهید داشت. شرکت “کاراباما” شامل کادری مجرب از تعمیرکار و سرویسکار حرفه ای و با تجربه و ارائه کننده تمامی خدمات نصب ، تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای است.

 



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی پنجره ای ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

کولر گازی الجی مانند بسیار از کولر گازی ها دچار خرابی می شود. در این صورت است که همه جا در جستجوی فردی مناسب برای تعمیر کولر گازی ال جی خود می گردید.

 چنانچه کولر گازی الجی شما که خراب شده یا از کار افتاده، از آن آب می ریزد. نگران نباشید! کاراباما!

با گرم شدن هوا و رسیدن فصل گرما همه به سراغ کولر ها رفته ، حال اگر شما دارای کولر گازی ال جی یا کولر گازی اسپیلت ال جی هستید بهتر است پیش از روشن کردن کولر ، سرویس کولر گازی ال جی را انجام داده و در صورت مشکل به تعمیر کولر گازی LG خود بپردازید. اما حتما برای این کار با یک تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی تماس بگیرید زیرا در اینصورت پس از تعمیر و تعویض قطعات کولر گازی ال جی ، همه قطعات گارانتی خواهد شد. اگر به نصب کولر گازی ،تعمیر کولر گازی و سرویس کولر گازی احتیاج داشتید با ما تماس بگیرید و بهترین و مطمئن ترین خدمات را دریافت کنید.

 

هزینه تعمیر کولر گازی ال جی چطور تعیین می‌شود؟

 هزینه دستمزد تعمیر کولر گازی ال جی با توجه به نوع کولر گازی ال جی ( کولر اسپلیت، کولر پنجره‌ای ، کولرهای ایستاده و سقفی ) و همینطور قدرت کولرگازی الجی و خدمات ارائه شده تعیین می‌شود. قیمت قطعات تعویض شده در تعمیرات کولر گازی ال جی نیز اهمیت دارد اما باید در نظر داشت ای قطعات اورجینال بوده و کیفیت بالایی دارند. هزیته تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی در “کاراباما” بسیار منصفانه و مقرون بصرفه است و هزینه ای بابت رفت و برگشت و انعام دریافت نمی‌شود.

 

تعمیر، نصب و سرویس انواع کولرگازی ال جی

  • تعمیر اسپیلت کولر گازی ال جی
  • تعویض خازن کولر گازی ال جی
  • تعمیر برد کولر گازی ال جی
  • تعوض کمپرسور کولر گازی ال جی
  • تعمیر ریموت کنترول کولر گازی ال جی
  • شارژ گاز کولر گازی ال جی

 

نحوه درخواست خدمات تعمیر کولر گازی ال جی

 برای سفارش سریع تعمیر کولر گازی ال جی می‌توانید از طریق راه های زیر اقدام کرده تا بهترین خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی با مناسب ترین قیمت در زمان تعیین شده از طرف شما در محل حضور یابد. سفارش تلفنی و سفارش اینترنتی.

 

ارور ها و خطاهای کولر گازی ال جی

 

1. یونیت داخلی کولر گازی اسپیلت ال جی دارای یک صفحه نمایشگر می باشند که یک چراغ داخل این یونیت قرار دارد و این چراغ دارای دو حالت می باشد که به شرح زیر می باشد :

حالت اول : زمانیکه کولر در بهترین حالت بوده و بدون مشکل مشغول به کار است این چراغ به صورت ثابت روشن می باشد.

حالت دوم : وقتیکه کولر دچار مشکل باشد این چراغ به حالت چشمک زن در آمده و با توجه به تعداد چشمک ها ، کد خطا تعیین می گردد.

2. توجه کنید در صورت بروز دو خطا به طور همزمان ، ابتدا خطای خطرناکتر نمایش داده می شود.

3. به محض برطرف کردن خطا ، یک دور برق دستگاه را قطع و وصل نمایید.

4. اگر خطا بر طرف شد ، LED به صورت اولیه و نرمال چشمک خواهد زد.

 

سرویس کولر گازی ال جی شامل خدمات:

 

✔ شستشو پنل داخلی کولر گازی

✔ شستشوی پنل بیرونی یا کندانسور کولر گازی

✔ تمیز کردن فیلتر هوا کولر گازی

✔ تست  مقدار گاز کولر و شارژ آن در صورت نیاز

✔ چک کردن آمپر کولرگازی

 

نکات مهم در نصب کولر گازی ال جی

 

پنل داخلی کولر گازی نباید در بالای وسایل گازسوز و درهای خروجی نصب شود. همینطور محل نصب آن نباید درمعرض مستقیم نور خورشید باشد.


پنل داخلی را با فاصله حداقل یک متر از اتصالات برق تلوزیون ، آیفون و تلفن نصب شود.


محل نصب دستگاه باید جایی باشد که تمیز کردن و تعویض فیلتر امکان پذیر باشد.


اتصالات الکتریکی باید بررسی کنید و مطمئن شوید کابل های برق به پایانه ها متصل شده است.


محل نصب کندانسور باید دور از فضای گرم و دارای گرد و غبار باشد.


در هنگام نصب کمپرسور باید فاصله آن با پنل خارجی رعایت شود.


پنل بیرونی کولر را در زیر سایه بان قرار دهید، تا کندانسور بازدهی بیشتر داشته و برق کمتری مصرف شود.

 

عیب یابی کولر گازی ال جی

 

هر وسیله بدون در نظر گرفتن نوع و برند آن احتیاج به سرویس و تعمیر خواهد داشت بنابراین اگر در کولر گازی ال جی خود موارد زیر را دیدید احتمالا کولر شما احتیاج به تعمیر دارد بنابراین برای تعمیرات کولر گازی Lg خود با تعمیرگاه مجاز کولر گازی تماس گرفته و درخواست خدمات کولر گازی نمایید. این معایب عبارتند از :

  • روشن نشدن کولر گازی ال جی
  • کولر گازی ال جی باد خنک و سرد و تولید نمی کند
  • کم شدن سرمای باد کولر گازی ال جی نسبت به گذشته
  • کار نکردن ریموت کنترل کولر گازی ال جی شما
  • کولر گازی الجی شما گرمایش ندارد
  • کم شدن پرتاب باد کولر گازی
  • هنگام کار با کولر گازی ، آبریزش مشاهده می شود.
  • فرمان نگرفتن کولر گازی از ریموت و روشن نشدن آ«
  • یخ زدگی اپراتور کولر گازی ال جی یا پنل داخلی
  • تولید صدای ناهنجار توسط کولر گازی ال جی
  • از کولر گازی بوی نامطبوع خارج شده
  • مشاهده ارور دستگاه و روشن شدن چراغ های چشمک زن

افزایش طول عمر کولر گازی ال جی 

 

بسیاری از افراد بر این باورند که اگر کولر گازی خود را از یک برند معروف خریداری کنند احتمال ایجاد مشکل و خرابی دستگاه را به حداقل رسانده اند اما این را بدانید که یکی از تاثیر گذارترین و مهمترین عوامل افزایش طول عمر کولر گازی ، نحوه استفاده شما از دستگاه می باشد پس قبل از هر چیز به مطالعه دفترچه راهنما کولر گازی ال جی خود بپردازید.

از عوامل مهم و موثر در افزایش طول عمر و راندمان کولر گازی ال جی ، سرویس کولر گازی ال جی و انجام دوره ایی شستشو می باشد.



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

عیب یابی کولر گازی اسپیلت و همچنین تعمیرات اسپیلت :

 

عیب یابی کولر گازی اسپیلت از نخستین کارهای لازم جهت سرویس کولر گازی ، تعمیرات کولر گازی و تعمیرات اسپیلت می باشد . که این خدمات کولر گازی باید توسط یک تعمیرکار مجرب انجام شود.

سرویس کولر گازی را حتما به صورت سالانه انجام دهید چون در صورت عدم سرویس ، مصرف برق دستگاه بالا رفته و پرتاب بادکولر اسپیلت کم می شود و در دراز مدت به کولر اسپیلت آسیب جدی می زند. لذا جهت عیب یابی کولر گازی اسپیلت خود و تعمیرات اسپیلت با ما تماس بگیرید.

 

عیب یابی کولر گازی اسپیلت  و تعمیرات اسپیلت :

 

1. زمانیکه کولر گازی اسپیلت شما باد خنک نمی دهد : ابتدا کنترل دستگاه را روی دمای مناسب تنظیم کنید در صورت درست نشدن می تواند به علت به علت از کار افتادن کمپرسور یا خراب بودن برد الکتریکی باشد یا دستگاه به شارژ گاز نیاز دارد.

2. اگر اسپیلت شما باد گرما نمی دهد : باز به سراغ تنظیم دمای دستگاه بروید اگر درست نشد می تواند از شیر برقی یا سنسورهای دما باشد.

3. اگر از اسپیلت شما آب چکه می کند : می تواند به علت گرفتگی شلنگ دریم ، سوراخ بودن شلنگ یا حوضچه باشد. علاوه بر این شاید گاز دستگاه کم باشد که در اینصورت سبب ایجاد برفک روی اوپراتور شده که در اثر گرما برفک ها آب شده و چکه می کنند.

4. اگر اسپیلت شما سر و صدا دارد : می تواند به علت خرابی فن یا پروانه فن یا بلیور فن باشد.

5. زمانیکه موتور فن روشن است اما کمپرسور به راه نمی افتد : می تواند به علت خرابی ترموستات ، کمپرسور یا خازن راه انداز کمپرسور باشد یا اینکه اورلود قطع و وصل می شود.

 



:: برچسب‌ها: کاراباما , تعمیرات اسپیلت , تعمیر اسپیلت , عیب یابی کولر گازی اسپیلت ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

به نظر شما آیا برای تعمیر کولر گازی نیاز به متخصص وجود دارد ؟

همان طور که می دانید ، با فرا رسیدن فصل گرما ، بازار تعمیر کولر گازی ، نصب و سرویس کولر گازی داغ و ضروری است. عده ای گمان می کنند با خواندن آموزش تعمیر کولر گازی می توانند از تعمیر برآیند. اما از آن جایی که در ایران برندهای کولر گازی بسیار متنوع است ، ممکن است یک سرویسکار ، تعمیر کولر گازی اجنرال را انجام دهد ولی تعمیر کولر گازی ال جی در تخصص او نباشد.

راه های درخواست تعمیرکار کولر گازی

✔️درخواست تلفنی : از طریق شماره تماس 09303364973 ، می توانید در کوتاه ترین زمان تعمیرکار درخواست کنید

✔️درخواست اینترنتی : چنان چه مایل به تماس تلفنی نیستید می توانید با درخواست خود را از طریق وب سایت ثبت کنید.

هزینه تعمیر کولر گازی در ” کاراباما “

هزینه تعمیر کولر گازی به نوع کولر ، برند آن و خدماتی که سرویسکار ارائه می کند، وابسته است. لوازمی که برای سرویس کولر گازی و نصب آن استفاده میشود، اصلی بودن قطعات و کیفیت آنها ، ضمانت حسن انجام کار ، تخصص تعمیرکار و عوامل دیگر نیز تاثیرگذار است. 

7 دلیل لزوم استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی

نگهداری  و سرویس کولر گازی در زمان مناسب آن ، موجب افزایش عمر کولر گازی شما خواهد شد. اما چنانچه موارد زیر رخ دهد نیاز به تعمیر یا سرویس کولرگاز  احساس می شود. 

 

1-  کثیف شدن فیلتر هوا

وظیفه فیلتر هوا جلوگیری از ورود گرد و غبار موجود در هوا به محفظه کولر و منزل میباشد. فیلتر هوا و توری کولر گازی جزو قطعاتی است که لازم است هر 30 روز یکبار آنها را با آب کاملا بشویید. سرویس و تمیز کردن به موقع فیلتر موجب بالا رفتن کارایی کولر گازی خواهد شد و به دیگر قطعات هم آسیبی وارد نمی شود.

 

2-  کاهش میزان سرمایش کولر گازی

چنانچه احساس می کنید سرمایش کولر کم شده ممکن است که به دلیل کم شدن گاز کولر یا نشستی باشد. برای برطرف کردن این مشکل و شارژ گاز کولر پیشنهاد میشود با یک سرویس کار مجرب مشورت کنید زیرا کم شدن گاز کولر به کمپرسور فشار می آورد.

کم شدن گاز دستگاه ، سوختگی خازن کمپرسور ، خرابی برد پنل و یا برد کمپرسور و از کار افتادن کمپرسور دستگاه برخی علل تولید باد گرم هنگام فصل گرما می باشد که در این صورت تعمیر کولر گازی خود را باید به تعمیرکار کولر گازی متخصص بسپارید.

 

3- عملکرد فن بیرونی (کندانسور) درست نیست

کندانسور، وظیفه انتقال هوای گرم منزل به فضای بیرون از خانه را دارد. اگر فن بیرونی خوب کار نکند موجب گرم شدن بیش از حد کمپرسور شده و توانایی تولید سرمای مناسب و جایگزین کردن با گرمای منزل را ندارد.

 

4- خرابی کنترل الکتریکی

یکی از مشکلات رایج خرابی برد فرمانی یا مدار الکتریکی دستگاه است که در صورت بروز مشکل برای این قسمت امکان به وجود امدن هر مشکلی هست ازجمله خاموش شدن کولر گازی یا طبق برنامه نبودن عملکرد دستگاه.

 

5- مشکلات کابل و وجود نوسان برق

گاهی اتفاق می افتد که  کولر گازی به طور خودکار خاموش و روشن میشود. بالا بودن آمپر مصرفی کولر گازی  و سیم کشی نادرست علت ان می تواند باشد. مشکل سیمکشی کولر گازی فوق العاده خطرناک است و امکان آتش سوزی وجود دارد. برق ورودی کولر گازی نباید نوسان داشته باشد. نوسانات برق باعث از کار افتادن (خرابی) خازن دستگاه کولر گازی شما میشود.

 

6- تولید سر و صدای زیاد

به احتمال زیاد از فن یا پروانه فن می باشد.

 

7- چکه کردن آب از کولر گازی یا اسپیلت

یکی از دلایل می تواند کم بودن گاز دستگاه باشد که سبب برفک روی اپراتور می گردد که این برفک ها در اثر گرما آب شده و چکه می کنند.دلیل بعدی آن می تواند سوراخ بودن شلنگ تخلیه یا شکستگی حوضچه باشد.

 



:: برچسب‌ها: کاراباما , تعمیر کولر گازی , سرویس کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد