نوشته شده توسط : طهماسبی

 ارائه سرویس کولر گازی ال جی غرب تهران :

نصب و تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران ، همچنین سرویس کولر گازی ال جی غرب تهران و سایر شهرستانها از خدمات قابل ارائه “کاراباما” می باشد. ارائه باکیفیت ترین و نوین ترین خدمات در عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران توسط تکنسین های متخصص “کاراباما” در محل مورد نظر شما انجام می پذیرد.

خدمات و تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران :

کولر گازی ال جی به عنوان یک کولر گازی با کیفیت ممکن است به مرور در طول مدت زمان استفاده با مشکلات متعددی مواجه ‌شود؛ که نیاز به خدمات عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی خواهد داشت.

جهت نحوه سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی در تهران نیاز است که نمایندگی نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران و سایر بخش ها همچنین نمایندگی کولر گازی ال جی در کرج ، اهواز ، شیراز ،  مشهد و…  این کار را انجام دهند.

 

نصب کولر گازی ال جی غرب تهران :

نصب کولر گازی نیاز به نصاب کولر گازی ماهر و با تجربه دارد تا از بروز صدمه به کولر گازی و شخص جلوگیری کند. از همین رو “کاراباما” نصب و تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران را با مجرب ترین نیرو ها و بهتر کیفیت قطعات به مشتریان گرامی ارائه می دهد.



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

 سرویس و تعمیر کولر گازی در منزل به چه صورت است :

عیب یابی کولر گازی کار دشوار و نیاز به تخصص دارد ، بنابر این جهت تعمیر کولر گازی در منزل همچنین سرویس کولر گازی در منزل نیاز به تعمیرکار و نصاب کولر گازی  متخصص و با تجربه و آموزش دیده می باشد.

تیم  سرویس و تعمیر سیستم سرمایشی کاراباما با در اختیار داشتن نیرو های متخصص و باتجربه، کلیه خدمات مربوط به کولر گازی نظیر سرویس کولر گازی ، نصب و تعمیر کولر گازی، همچنین تعمیر و سرویس کولر گازی اجنرال ، سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ را در محل مورد نظر شما با کیفیت بالا ارائه می دهد.

 خدمات نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی در منزل :

با توجه به تخصصی بودن خدمات مربوط به کولر گازی ، توصیه میشود جهت انجام خدمات نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی در منزل خود را به تکنسین های متخصص ” کاراباما ” بسپارید.

” کاراباما ”  خدمات مربوط به سیستم های سرمایشی مختلف از جمله سرویس کولر گازی اجنرال ، تعمیر کولر گازی اجنرال ، سرویس کولر گازی سامسونگ و … را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در ادامه به برخی از مشکلات متداول مربوط به کولر گازی ، عیب یابی و سرویس کولر گازی در منزل همچنین تعمیر کولر گازی در منزل و محل مورد نظر شما می پردازیم. برای درک و آشنایی بهتر با خدمات کولر گازی مطالب ذکر شده در این مطلب را تا پایان دنبال کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی در منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

چگونه فیلتر کولر گازی را تمیز کنیم ؟ چه زمان فیلتر کولر گازی را تعویض کنیم ؟ آیا شما هم به دنبال جواب این سوالات هستید ؟ پس با شرکت خدماتی کاراباما همراه باشید. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه فیلتر کولر گازی را تمیز کنیم .

 

چگونه فیلتر کولر گازی را تمیز کنیم ؟

فیلتر های کولر گازی در واقع برای بخش خروجی هوا یک نگهبان ویژه محسوب می گردند ، آن ها با تمام توان برای خروج یک هوای تمیز و مطبوع کار می کنند. فیلتر ها در کولر های گازی نقش بسزایی بازی دارند بنابراین تمیز کردن فیلتر کولر گازی اسپیلت برای افرادی که در حال استفاده از اسپلیت های دیواری در منزل هستند بسیار مهم و ضروری بوده و حتما باید انجام شود پس با ما همراه شوید تا با نحوه تمیز کردن کولر گازی فیلتر کولر گازی آشنا شوید.

 

مراحل تمیز نمودن فیلتر کولر گازی :

  • پیش از شروع کار از خاموش بودن کولر گازی مطمئن شوید.
  • پنل جلوی کولر گازی ، در حالییکه دو طرف کولر گازی را گرفته اید باز نمایید.
  • بعد از آزاد کردن قسمت جلوی فیلتر ، کل فیلتر را به دقت و به آرامی باز کنید.
  • فراموش نکنید که هر دو فیلتر را جهت تمیز کردن بیرون آورید.
  • سپس به کمک یک برس نرم فیلترها را زیر آب بشویید.
  • ابتدا مطمئن شوید که فیلترها کاملا خشک شده سپس سر جای خودشان باز گردانید.
  • برای جا زدن فیلترها از قسمت عقب شروع کرده سپس قسمت جلو را جا بزنید.
  • و در انتهای کار پنل جلوی کولر گازی را ببندید.

 

 

چرا باید فیلتر کولر های گازی را تمیز نماییم ؟

 این کویل ها همچون رادیاتور ماشین عمل کرده و برای اینکه با هوای پیرامون خود به خوبی در ارتباط باشند همیشه باید تمیز و پاکیزه نگه داشته شوند تا سرما یا گرما را از کویل ها به هوای اتاق منتقل کنند.تمیز بودن فیلتر ها در حقیقت از چند جهت مهم بوده و قابل بررسی می باشد مورد اول این که به بهبود خنک کنندگی دستگاه کمک کرده که متعاقبا در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و دوما در تولید هوایی مطلوب و پاک موثر می باشد و در آخر جهت جلوگیری از بوی بد و تولید هوایی تازه و مطبوع نقش بسزایی دارد

 

 

بعد از چه مدت فیلتر هوای کولر گازی را تمیز کنیم ؟ 

جواب این سوال بسیار بستگی به میزان استفاده شما از کولر گازی دارد و همینطور محیطی که در آن قرار دارید ، آیا هوایش خیلی آلوده می باشد؟ اگر شما بصورت میانگین روزانه بیشتر از ۶ ساعت از کولر گازی استفاده می کنید و آلودگی محیطی شما زیاد است باید فیلتر کولر گازی را هر ۲ هفته یکبار تمیز نمایید در غیر اینصورت می توانید ماهی یکبار اقدام به تمیز کردن فیلتر هوا نمایید.

اگر مکانی که کولر گازی شما در آن نصب شده تقریبا عمومی بوده و کف آن فرش نیست حتما هر ۲ روز یکبار جهت تمیز کردن فیلترهای کولر گازی اقدام نمایید و اگر کولر گازی شما در منزل نصب است بنا به میزان استفاده هر ۱ تا ۳ هفته آن را تمیز کنید.

جهت حفظ کارایی و افزایش راندمان کولر گازی سعی نمایید هر یک ماه یکبار فیلتر کولر گازی را تمیز کنید.

 

توصیه آخر :

دقت نمایید نحوه ی باز کردن دریچه کولر گازی بسیار مهم می باشد که در کولرهای مختلف تفاوت جزئی با هم داشته و برای این کار باید دفترچه ی راهنمای کولر گازی خود را مطالعه نمایید چرا که افراد بسیاری در اثر سهل انگاری سبب لطمه زدن به کولر گازی خود می گردند.

 



:: برچسب‌ها: چگونه فیلتر کولر گازی را تمیز کنیم ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

آیا شما هم به دلیل میزان مصرف برق کولر گازی اینورتر به فکر نصب اینورتر روی کولر گازی و تبدیل کولر گازی به اینورتر می باشید ؟ اگر چنین قصدی دارید توصیه می شود به فکر خرید کولر گازی اینورتر باشید چرا که این کار شدنی نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و آشنا شدن با مزایا و معایب کولر گازی اینورتر با ما همراه شوید. در این مقاله شما با کولر گازی اینورتر و مزایا و معایب کولر گازی اینورتر آشنا می شوید.

 

کولر گازی اینورتر :

 

یک سیستم جدید در صنعت تهویه مطبوع کولر گازی اینورتر می باشد که با کم کردن مصرف برق  توانسته گام بزرگی در پیشرفت در این عرضه بردارد البته مزایا و معایبی هم در این زمینه وجود دارد که قطعا با گذر زمان قابل برطرف کردن می باشد. در این مقاله با بخشی از مزایا و معایب این سیستم آشنا خواهید شد.

 

آیا می توانیم کولر گازی قدیمی را اینورتر دار یا کم مصرف کنیم ؟

 

در پاسخ به این سوال باید گفت خیر ، چرا که اینورتر یک وسیله نیست که بر روی کولر گازی نصب شود بلکه اینورتر یک تکنولوژی یا سیستم می باشد که با در کنار هم گذاشتن یک سری سخت افزار و نرم افزار قابلیت استفاده را خواهد داشت.

 

مزیت های اینورتر را بشناسیم :

 

1. از اینورتر جهت تنظیم سرعت موتور استفاده می گردد.

2. با استفاده از اینورتر ، بدون نیاز به کنتاکتور می توان به راحتی جهت دور را تغییر داد .

3. می توانیم از اینورتر جهت خاموش و روشن کردن موتور بدون نیاز به قطع و وصل کردن برق استفاده کنیم .

4. اینورتر با کاهش ضربه های مکانیکی ، کمک بسیاری به طول عمر مفید قسمت مکانیکی می کند .

5. گاز مصرفی در این کولرهای گازی R410a  است که که نسبت به گازهای مصرفی کولرهای قدیمی که R22  است بسیار سردتر می باشد.

6. فعالیت مهم تر اینورتر جلوگیری از افزایش ولتاژ است و بدین ترتیب به عنوان کنترلگر ولتاژ به شمار آمده و جهت محافظت از دستگاه یک نیاز ضروری می باشد. علاوه بر موارد گفته شده ، از اینورتر جهت کنترل کردن دورهای موتور نیز استفاده می گردد.

7. اینورتر به دستگاه هنگام راه اندازی کمک بسیاری می کند. بدین صورت که با وجود اینورتر ضربه های ضربه زننده به دستگاه هنگام راه اندازی به قسمت های کوپلینگ ها، گیربکس ها، تسمه ها ، زنجیرها و دیگر بخش ها حذف گشته و این موضوع سبب شده که طول عمر دستگاه خیلی بیشتر شود.

8. زمان هایی که موتور به صورت نوسانی در حالت راستگرد و چپگرد در حال فعالیت است و در همین حین ناخودآگاه خاموش می شود ، اینورتر با جلوگیری از گرم شدن اضافه دستگاه وارد عمل شده و در نهایت مانع از گرم شدن زیاد از حد دستگاه می گردد.

9. ما به برق ۳۸۰ ولت سه فاز جهت استفاده از یک موتور الکتریکی نیاز  داریم اما با وجود اینورتر این نیاز کاهش یافته و به ۲۲۰ ولت برق تکفاز شهری در موتورهای زیرKW ۴ تبدیل می شود. به عبارتی به راحتی توانسته یک موتور سه فاز را در شرایط معمولی در خانه راه اندازی کرد.

 

مزیت های کولر گازی اینورتر :

 

  • مصرف کم برق : یکی از بزرگترین مزیت های این سیستم صرفه جویی در مصرف برق می باشد. این نوع از کولر گازی ۳۰ تا ۶۰ درصد درمصرف برق صرفه جویی می کند.
  • کمتر بودن صدای دستگاه نسبت به مدل های قدیمی تر
  • زیبایی پنل های دستگاه و هماهنگ شدن با متدهای روز دنیا مانند WIFI و…..

 

 

 

معایب اینورتر را بشناسیم :

 

معمولا معایب موجود در اینورتر ها ، با استفاده صحیح ، قابل اصلاح و پیشگیری می باشند.

 

1. رزونانس سازه ای

 

اینورتر ایجاد شرایط رزونانس و نویز کرده که می تواند سطح لرزش بیشتری که به صورت بالقوه برای تجهیزات و محیط مضر می بلشد را ایجاد نماید.

 

2. دینامیک روتور

 

به واسطه برنامه کاربردی اینورتر، ریسک عامل چرخشی که مواجه با سرعت جانبی بحرانی را به همراه دارد ، افزایش یافته و هنگامی که تحریک سرعت اجرا با یکی از فرکانس های طبیعی جانبی روتور همزمان می گردد در این هنگام سرعت جانبی بحران اتفاق می افتد.

 

3. ملاحظات اضافی برای اینورتر ها

 

لازم است جهت نصب اینورتر ملاحظات اضافه ، برنامه کاربردی و طراحی مد نظر قرار بگیرد و رعایت شود.

مونتاژ پرس های هیدرولیک همراه با تنظیم موتوری ارتفاع  و راهنمای جانبی قابل تنظیم صورت می گیرد.

اینورترها در ایران ، اروپا و دیگر نقاط قابل تطبیق با موتورهایی که از شبکه ۴۰۰ ولت استفاده می کنند ، می باشند.

 

معایب کولر گازی اینورتر :

 

  • از معایب کولر گازی اینورتر هزینه بالای این کولر گازی نسبت به سیستم های قدیمی تر کولر گازی است که این افزایش هزینه بین۲۰ تا ۴۰ درصد قابل تغییر می باشد.
  • از آنجاییکه همه‌ی برنامه های صادر شده در این سیستم به صورت کاملا دیجیتال می باشد که توسط مادربرد مرکزی صادر می گردد بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل برای این برد به هیچ وجه امکان راه اندازی این سیستم نمی باشد.
  • خریداری از شرکتی که خدمات پس از فروش مناسبی در ایران ندارد امکان مواجه شدن با مشکل جهت تامین قطعات را زیاد می کند.
  • تعمیر این نوع کولر گازی نیاز به دانش فنی بالا دارد بنابراین انجام این کار احتیاج به وجود تعمیرکاران متخصص را دارد.


:: برچسب‌ها: مزایا و معایب کولر گازی اینورتر ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

آیا به دنبال راهی برای شستشوی داخلی کولر گازی هستید؟ 

عمر مفید همه‌ی لوازم خانگی جدای از برند یا کشور سازنده ، بسیار زیاد بستگی به نحوه‌‌ی استفاده و نگهداری ما دارد . که کولر گازی نیز شامل این موارد می شود. بهترین کار برای نگهداری از کولر گازی ، سرویس سالانه کولر گازی است.شما با انجام سرویس کولر گازی کمک بزرگی به افزایش سرما دهی و راندمان کولر گازی خود میکنید علاوه بر آن باعث کاهش مصرف برق نیز می شود. سرویس کولر گازی شامل شستشوی پنل داخلی کولر گازی و شستشوی پنل داخلی کولر گازی است. برای آشنایی با نحوه شستشوی پنل داخلی کولر گازی با ما همراه شوید.

مرحله نخست :

 

پیش از سرویس کولر گازی یا تعمیر کولر گازی قبل از انجام هر کاری ابتدا برق کولر گازی رو قطع کنید تا خیالتان راحت باشد که خطری شما رو تهدید نمی کند.

برای قطع برق کولر گازی دوشاخه کولر گازی را از برق بکشید یا فیوز برق را از جعبه ‌فیوزی که معمولاً کنار درب ورودی یا داخل آشپزخانه است رو قطع کنید.اگر تعداد فیوزها زیاد است و شما نمی‌دانید کدام فیوز مربوط به کولر گازی شماست کولر خود را روشن نمایید سپس فیوزها را یکی یکی قطع کرده با خاموش شدن کولر مشخص می‌گردد فیوز آن کدام است.

 

مرحله دوم :

 

در این مرحله ابتدا باید قاب جلویی پنل را بازکرده سپس دو عدد فیلتر آن را بیرون آورید و با استفاده از فشار آب تمیز بشویید طوری که خاک و گرد وغباری روی آن باقی نماند

شما پس ازانجام این کار باید سنسور کولر را بیرون آورده و تمیز کنید سپس به جای خودش بازگردانید. وظیفه‌ی این سنسور چک کردن دمای محیط  و فرمان روشن و خاموش شدن خودکار کولر گازی به برد می باشد. در صورت کثیف بودن این سنسور به دلیل فرمان اشتباه به برد ، در سیستم شما اختلال ایجاد می‌گردد.

 

مرحله سوم :

 

در این مرحله شستشوی فین ها یا کویل های کولر گازی باید انجام شود. عملکرد کویل ها در کولر گازی مثل عملکرد رادیاتور در خودرو می باشد. کویل ها در کولر گازی با دمای محیط در ارتباط هستند و به صورت مداوم سرمای کولر گازی را به محیط منتقل می کنند به همین جهت همواره باید تمیز و بدون مشکل باشند . برای شتسشوی کویل ها توصیه می شود ابتدا به کمک یک آب پاش یا شیشه شو مقداری آب بر روی کویل ها بپاشید و سپس توسط یک وسیله برس مانند مانند مسواک گرد و غبار موجود روی کویل ها را از روی آنها بزدایید .

اگر کولر گازی و یا اسپلیت شما در آشپزخانه نصب باشد بنابراین در معرض ذرات گرد و غبار است پس به احتمال زیاد ذرات چربی بر روی کویل های ان نشسته و این بدین معنا است که کویل ها با یک بر ساده تمیز نمی شود پس اگر با این مشکل مواجه شدید بهتر است ابتدا یک گاز پاک کن تهیه نمایید سپس گاز پاک کن را روی کویل ها بپاشید و بگذارید که نزدیک به یک ساعت بر روی کویل ها بماند تا خوب اثر کرده و ذرات چربی نرم گردند. بعد از گذشت یک ساعت شما می توانید ابتدا با آب پاش بر روی کویل ها آب ریخته و سپس به وسیله یک برس یا مسواک به راحتی ذرات چربی را از روی فین ها جدا کنید .

بعد از شستشوی فین ها ابتدا سنسور را در جای خود قرار داده و سپس دو فیلتر را قرار داده آنگاه قاب جلویی کولر گازی را ببنید .

حال شما با روشن کردن مجدد کولر گازی خود به طور کاملا محسوسی تغییرات را مشاهده کرده و می توانید با آرامش از خنکای باد کولر گازی خود لذت ببرید .

 



:: برچسب‌ها: شستشوی پنل داخلی کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طهماسبی

به نظر شما دلیل یخ زدن کندانسور کولر گازی چیست ؟

دلایل یخ زدن کندانسور کولر گازی در زمستان به موارد متعددی بستگی دارد ، پس اگر شما هم به دنبال علت یخ زدن کولر گازی ، علت یخ زدن کولر گازی اسپیلت، دلیل یخ زدن لوله بزرگ کولر گازی ، علت یخ زدن رادیاتور جلو کولر گازی ، علت برفک زدن کولر گازی پنجره ای ، علت برفک زدن لوله برگشت کولر گازی ، علت یخ زدن رادیاتور جلو کولر گازی پنجره ای ، یخ زدن رادیاتور کولر گازی پنجره ای و مانند آن هستید با ما همراه شوید. 

شرکت خدماتی کاراباما با داشتن تیمی حرفه ای و متخصص ، بهترین و نوین ترین خدمات استاندارد را به شما در سریعترین زمان ممکن ارائه می دهد. از دیگر خدمات ما ، تعمیر کولر گازی ، سرویس کولر گازی ، نصب کولر گازی ، تعمیر اسپیلت می باشد.

هر کسی ممکن است در فصل زمستان با صحنه یخ زدن کندانسور یا پنل بیرونی کولر گازی رو‌به‌رو شده باشد که در این هنگام به پشت یا کناره های کندانسور لایه ضخیمی از یخ چسبیده است .

هنگامی که کولر گازی در حالت زمستانه قرار می دهید ، سیکل کولر گازی توسط قطعه ای به نام شیر برقی برعکس شده و هوای گرم به داخل و هوای سرد به بیرون منتقل می گردد و از آنجاییکه هوای بیرون سرد است و هوای منتقل شده به بیرون از طریق کولر گازی نیز سرد می باشد بنابراین امکان یخ زدن پنل بیرونی یا کندانسور زیاد می باشد.

 

چند راهکار برای یخ نزدن پنل بیرونی :

 

جهت حل این مشکل ، کارشناسان مادر برد کولر گازی را به گونه ای طراحی کرده اند که پس از گذشت مدتی از کارکرد کولر گازی فرمانی برای متصل شدن شیر برقی صادر می گردد که در این حالت  شیر برقی سیکل را برعکس و هوای گرم را به بیرون منتقل می کند تا به وسیله این هوای گرم ، یخ کمی که درکندانسور تشیکل شده آب شود و به اصطلاح عمل دیفراست انجام گردد.

 

دلایل یخ زدن کندانسور کولر گازی در زمستان

 

همانطور که گفته شد ، یخ زدن کندانسور به دلایل زیادی است که با هم بررسی می کنیم.این دلایل به شرح زیر می باشد :

  • خرابی فن کندانسور کولر گازی
  • خرابی سنسور بیرونی یا برد فرمان کولر گازی
  • خرابی شیر برقی کولر گازی
  • کمبود مبرد یا شارژ گاز کولر گازی

خرابی فن کندانسور کولر گازی :

 

زمانیکه به هر دلیل فن کندانسور عمل نکند ، در این صورت کولر گازی امکان تولید باد گرم را نخواهد داشت و کندانسور یخ می بندد.

 

 



:: برچسب‌ها: دلایل یخ زدن کندانسور کولر گازی در زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()